onko normaalia miesten käyttäytymistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sydän tässä särkyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sydän tässä särkyy

Vieras
Vihoissaan tuo sanoo nykyään että haluaa minun muuttavan pois. :O Ymmärrän kyllä että vihapäissään ihmiset sanoo vähän mitä sylki suuhun tuo, mutta minusta tuo on jo ihan kamalaa! Ei kai se sitä sanos jos ei oikeasti haluais?? Riidan jälkeen sanookin että rakastaa. :huokaus: :(

Tänään oli taas uskollisuudesta riita. Kysyin että no haluatko todella elää minun kanssa?? Äääh, luottamukseni mieheen on karissut ihan totaalisesti, se tuli taas vähän aikaa sitten todistettua miten tärkeä olen... huvikseni vitsillä kysyin että no oliko sen meidän kaverin uusi ystävän peppu parempi kun minun ;) ja tämä sano mielipiteensä, olin monttu auki että jaa: sinä sitten tosiaan stekkasit senkin!!!!! Siis minä en jaksa. :( Ja täällä puhuu sama pieni onneton jolle juuri selvisi että minulla on siskopuoli, ei sitten siitä kehattu sanoa kun vasta nyt ikää on jo melkoisesti. :( Kaikki on päin pyllyä. Vai olenko ihan hullu stressistä?? Ja liian vainoharhainen?

Siis sitä minä vaan että sanooko ihmiset vihoissaan myös sellaista mitä ei pohjimmiltaan tarkoita? On semmonen olo että se haluais päästä minusta eroon (muttei raaski) että pääsee naisiin, kovin bussissakin tuijottaa ihmisiä vaikka minä olen vierellä. Että semmosta "rakkautta" saan. :/

Ja meillä menee sängyssä vähän liiankin hyvin, ärsyttää vaan kun aina on riitaa. En jaksa. Mulla ei tosin ole mitään omaisuutta, ei rahaa, ei paikkaa mennä että voi olla että ihan säälistä mitää minua täällä? Siis kun yritin selvittää tota juttua että haluaako se jonkun muun niin se SUUTTU! Eikö siinä tilanteessa olis pitäny lohduttaa ja tyynnyttää että olen väärässä? Ja että kaikki on meillä hyvin, sen sijaan mies työntää minut sägystä pois ja sanoo että mene toiseen huoneeseen-en puhu sinulle enää ja jätä minut rauhaan. No hitto sielläpähän unelmoi sitten naapurin mirjelloiksista. :/ Siis miks tämä on tämmöses menny?? Ei kai ihmiset voi vain vihoissaan olla tommosia? Vai?

No en nyt tiedä onko normaalia miesten käyttäytymistä tuollainen. Jos miehesi on vasta äskettäin alkanut tuollaisia puhumaan, niin ehkä suhteessanne mättää jokin, ainakin miehesi mielestä. Ehkä jotain ongelmia nousee pintaan silloin, kun suuttuu. Istukaa alas ja puhukaa silloin, kun kumpikin on rauhallinen, ja pyydä sanomaan ihan rehellisesti, jos jokin vaivaa.

Uskon että se on keino hallita toista.

Mun äitini on ollut jo pidempään suhteessa jossa rakastetaan lujaa kun menee hyvin, ja sitten kun tapellaan niin mies käskee tätä painumaan helvettiin..

Siinä tulee varmasti pelko ja ajatukset pyörii päässä.. "Haluaako toi oikeasti erota/mun muuttavan pois", "mitä tein että se ei halua asua mun kanssa" jne..

Siinä se varsinainen riidan aihe saattaa helposti unohtua..

Mä itse asuin avoliitossa miehen kanssa, joka sanoi aina kun riideltiin, että hakee paremman naisen itselleen.
Sitä kuuntelin aikani, ja aina pahoitin mieleni, kunnes lopulta riitti ja käskin hakemaan sitä parempaa muijaa. Tilanne kärjisty siihen että lopulta erottiin viikoksi, kunnes mies tuli järkiinsä ja halusi palata yhteen. Siihen loppui ne uhittelut toisesta naisesta. Onneksi myöhemmin minä tulin myös järkiini ja jätin miehen - lopullisesti. :D

Voimia :hug:

Nimenomaan tänään halusin keskustella, olin todella rauhallinen ja pyysin että voidaan selvittää tilanne. Mutta ei-koetapa saada mies puhumaan! Kai sitä hävettää kertoa omia ajatuksiaan. Miekä nukkuu sohvalla ja odotan kunnes mies kääntyy minun puoleen, sillä yleensä se olen minä joka juoksee perässä ja haluaa olla "taas kivasti" ja selvittää asiat. Kai sillä joskus ikävä tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja meillä menee sängyssä vähän liiankin hyvin, ärsyttää vaan kun aina on riitaa. En jaksa. Mulla ei tosin ole mitään omaisuutta, ei rahaa, ei paikkaa mennä että voi olla että ihan säälistä mitää minua täällä? Siis kun yritin selvittää tota juttua että haluaako se jonkun muun niin se SUUTTU! Eikö siinä tilanteessa olis pitäny lohduttaa ja tyynnyttää että olen väärässä? Ja että kaikki on meillä hyvin, sen sijaan mies työntää minut sägystä pois ja sanoo että mene toiseen huoneeseen-en puhu sinulle enää ja jätä minut rauhaan. No hitto sielläpähän unelmoi sitten naapurin mirjelloiksista. :/ Siis miks tämä on tämmöses menny?? Ei kai ihmiset voi vain vihoissaan olla tommosia? Vai?

No ilmeisesti teillä on jotain jotain ongelmia. Ehkä miehesi mielestä hänen ei tarvitse lohdutella ja tyynnytellä. Jospa oletkin oikeassa ja miehesi haluaa jotain muuta, tai ehkä miehesi on vaan ahdistunut ja stressaantunut jostain ja sinä saat tuntea sen nahoissasi.

Joskus sitä tulee sanottua niitä negatiivisiakin asioita ääneen, vaikka todellisuudessa ne negatiiviset asiat ei ittee haittais pätkääkään. Eiköhän niitä sanota vihoissaan siksi et tietää niiden satuttavan toista. Kurjaa.

Ja todellakin, ei ollut pokkaa sanoa päin naamaa asioita, eli kait se on jo minuun kyllästynyt. Ei ois tarvinnu tommosta showta pistää pystyyn jos olisin haihatellut olemattomia...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuollainen käytös on normaalia naisella, mutta ei miehellä. Mies tarkoittaa mitä sanoo.

Puheesta päätellen sinä olet mies, sillä et ymmärrä että yhtälailla naisetkin voivat täyttää mainitsemasi tarkoitus-kriteerin.

Yhteistyössä