Onko normaalia käytöstä mieheltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se raha jatkuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

se raha jatkuu

Vieras
Kun kysyn mieheltä rahaa laskujen maksuun (on neljä kertaa parempi palkka) mitkä ovat myöhässä jo muutaman kuukauden ja oma palkka menee välttämättömiin asumismenoihin ym laskuihin... niin mies alkaa haukkumaan rahanahneeksi, kuulemma raha on vain mielessä (kun stressaan maksamattomia laskuja) ja ei halua koskaan nähdäkään mun naamaa. Olen kuulemma paska, josta pitää ottaa ero.

Niin sinäkö ne kaikki laskut maksat. Olet silloin tyhmä, tietämätön tai saamaton.
Tyhmyyden voi antaa anteeksi mutta ei tietämättömyyttä tai saamattomuutta.
Minä en ikinä suostuisi tohon tilanteesen.
Ukolla on mua n. 1500 euroa parempi palkka nettona. Lainat menee puoliksi, mutta muuten menee tulojen mukaan.
Ukko maksaa meidän asoasunnon vastikkeen ja minä sitten enemmän ruokia ja pojan vaatteita. Isot hankinnat mietitään yhdessä ja yleensä maksetaan puoliksi tai mies enemmän. Isoja hankintoja esim. pojan talvihaalarit, kengät. Niitä tarvitaan kahdet kappaleet. Myös isoja hankintoja on huonekalut yms.
Matkustamme pari kertaa vuodessa ulkomaille. Toinen matka lapsen kanssa ja toinen kaupunkiloma miehen kanssa. Lapsen matka maksetaan puoliksi muuten omamme.

Taitaa miehelläsi olla muita rahaongelmia. Menkää keskustelemaan ammattilaiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja se raha joopa joo:
Niin sinäkö ne kaikki laskut maksat. Olet silloin tyhmä, tietämätön tai saamaton.
Tyhmyyden voi antaa anteeksi mutta ei tietämättömyyttä tai saamattomuutta.
Minä en ikinä suostuisi tohon tilanteesen.
Ukolla on mua n. 1500 euroa parempi palkka nettona. Lainat menee puoliksi, mutta muuten menee tulojen mukaan.
Ukko maksaa meidän asoasunnon vastikkeen ja minä sitten enemmän ruokia ja pojan vaatteita. Isot hankinnat mietitään yhdessä ja yleensä maksetaan puoliksi tai mies enemmän. Isoja hankintoja esim. pojan talvihaalarit, kengät. Niitä tarvitaan kahdet kappaleet. Myös isoja hankintoja on huonekalut yms.
Matkustamme pari kertaa vuodessa ulkomaille. Toinen matka lapsen kanssa ja toinen kaupunkiloma miehen kanssa. Lapsen matka maksetaan puoliksi muuten omamme.

Taitaa miehelläsi olla muita rahaongelmia. Menkää keskustelemaan ammattilaiselle.

Mun mielestä talvihaalari ja SOHVA on vähän eri asia...
Isoja hankintoja "kumpikin"? =D

Ehkä olet ap vasta muuttanut miehesi kanssa yhteen kun olette noin alkutekijöissä noissa asioissa? Sopikaa tasapuolinen menetelmä ihan tarkkaan, jos miehelle asia on noin vaikea.

Yhteistyössä