Onko Nordeassa jokin häiriö?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diidiipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

diidiipa

Vieras
Voi jukra.. Tänään ois palkkapäivä ja aina ennen ollut aamulla nostettavissa palkka..vaan nytpä ei ole, kun sitä tarvitsisin jotta pääsen lähtemään liikkeelle ja pysyisi tänään aikataulussa.
Onkohan Nordeassa jtn häikkää vai ihanko on minun palkanmaksajasta kiinni?

Tietäisi edes kauanko sitä kannattaa odotella ennen kun jostakin yrittää selvitellä..
 

Yhteistyössä