Onko noloa/tyhmää antaa joululahjan kk ennen Joulua?

• Viestiketjun aloittaja "a.p."
  • Ensimmäinen viesti
"a.p."
Pää lyö tyhjää ja mietin, mitä jos antaisin lasten kummeille kahvi-joulukalenteri, se on kiva laajitelma ja hinnaltakin sopiva. Muuten on vaihtoehtona kaikki ne suklaarasiat mitä on vaihdeltu vuodesta toiseen...
Miltä kuulosta?

"Hanna"
Miksi täytyy antaa joulukalenteri, tuollaisena pikkujoulumuistamisena se menisi.

Jos tuosta teemasta tykkäät, niin tee joulukori.
Joku hyvä kahvi, suklaata, pipareita kaveriksi

"a.p."
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30424854:
Minä tykkäisin kovasti :) Toinen vaihtoehto on, että ne luukut avaa ja kapselit laittaa koriin kera pipareiden ja antaa sen lähempänä joulua.
Totta sekin :). Jotenkin va tuntuu, että sellainen "alkuperäinen" paketti on jotenkin arvokkaampi, kuin "tarjouksesta ostettu ja purettu", mutta kai sekin mene...

Ja miks just se idea on niin kirkkaana, koska heillä on se laite, ja tosiaan joulukalenterista saisi paljon eri makuja kerralla, kuin se että ostaisin pketin tai kaksi jotain makua...

"vieraana"
Ei ole tyhmä idea ollenkaan, siis ihan kalenterina antaa. Itse tykkäisin! Voidan sitten jouluksi jonkun pienen muistamisen antaa lisäksi? esim lapsen askartelema joulukoriste tms.

"moi"
Minä tykkäisin ainakin paljon!.
Olen itse antanut ystävälle joulukalenterin "joululahjaksi", tein itse, ja laitoin 24 päivän luukkuun vähän "isomman" paketin.
Olisi ihanaa, jos itsekkin näin aikuisena saisi joulukalenterista avata jokapäivä luukun, sehän on vähänkuin monta lahjaa.

Voithan vaikka laittaa mukaan jonkun pienen paketin siihen kylkeen, joka on sitten jouluaaton paketti, vaikka ei sitä minun mielestä tarvitsisi. Konvehteja useille tulee kuitenkin lahjaksi monesta paikaa, joten tuollainen kalenteri olisi monelle varmasti mukavaa vaihtelua :)

viera.s
Ihan kiva idea, mutta eivät välttämättä tajua, että kyseessä on joululahja. Sitten jouluna ihmettelevät, että et anna lahjaa ollenkaan, vaikka yleensä on ollut tapana.

Paras, jos voisit jotenkin pienesti muistaa myös jouluna.

"Henna"
Aivan mahtava idea! Kyllä varmasti tykkäävät. Kaikenlaista tavaraa varmaan jokaisella yllinkyllin. Tämä olisi ainekin käytännöllinen jos sellaisen laitteen omistaa. ;)

Yhteistyössä