Onko noloa leipoa mokkapaloja lapsen synttäreille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siis niin kasaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, ne on "so last season"

No ei kuitenkaan, tee jos ite tykkäätte niistä, mä ainaki tykkään :)
Minäpä se vetäsin junttiuden huiput viimeviikolla pojan synttärreillä. Tarjolla oli mansikkatäytekakku(pojan oma toive), kuiva kahvikakku ja suolasena lihapasteijoita :) Siis NIIN junttia :D Eikä mua haittaa pätkän vertaa, ei vaan hotsittanu alkaa väsätä mitään trendikästä ja hienoo.

[QUOTE="mama";28805936]Joo, ne on "so last season"

No ei kuitenkaan, tee jos ite tykkäätte niistä, mä ainaki tykkään :)
Minäpä se vetäsin junttiuden huiput viimeviikolla pojan synttärreillä. Tarjolla oli mansikkatäytekakku(pojan oma toive), kuiva kahvikakku ja suolasena lihapasteijoita :) Siis NIIN junttia :D Eikä mua haittaa pätkän vertaa, ei vaan hotsittanu alkaa väsätä mitään trendikästä ja hienoo.[/QUOTE]

Eikö sua hävettäny yhtään?
Nolasit ittes ja poikas. Arvaa mitä traumoja aiheutit sille? Ei tuu ikinä selviimään niistä. Kaikki kaverit muistaa poikas aina poikana jonka synttäreillä oli mansikkakakkua ja jotain lihapasteijoit? Tsiisus!!

Oikeasti kiva kuulla, että mokkapaloilla on vielä kannattajia :) Toissa vuonna yksi vieras (aikuinen) teki aika selväksi, että mokkapalat (ihan yleisestikin, ei sii vain minun tekeminäni) on ahterista, mutta onneksi kaikkien ei tarvitse syödä kaikkea.

[QUOTE="Vieras";28805953]Eikö sua hävettäny yhtään?
Nolasit ittes ja poikas. Arvaa mitä traumoja aiheutit sille? Ei tuu ikinä selviimään niistä. Kaikki kaverit muistaa poikas aina poikana jonka synttäreillä oli mansikkakakkua ja jotain lihapasteijoit? Tsiisus!![/QUOTE]

No niinpä. Lapsi joutuu terapiaan ja alkaa käyttämään huumeita ja ryöstelemään mummoja. Ja kaiken oisit voinut välttää vain tekemällä trendikkäitä tarjottavia synttärelle :'( Mitä piittaamattomuutta!

Mä rakastan mokkapaloja. Nam.

Minä taidan kuulua niihin harvoihin jotka ei tykkää mokkapaloista, taisin saada niistä yliannostuksen teininä :) mutta leivo vaan! Ei ne noloja kyllä ole, semmosta kuullukkaa!

[QUOTE="vieras";28806206]Täytekakut on kans ihan auttamattoman vanhanaikaisia eli siis noloja. Trendikästä sen sijaan on dippailla selleritikkuja maitorahkaan.[/QUOTE]

Aivan. Ja tärkeintä tietysti et ne selleritikut on gluteenittomia.

Aivan. Ja tärkeintä tietysti et ne selleritikut on gluteenittomia.

ja munattomia. Maitorahkakin on aika arveluttavaa, mieluumin johonkin soyajogurttiin.

meidän lasten synttäreillä on useasti ollut mokkapaloja.
Sekä synttärisankarin että vieraiden toiveesta. Viimeksi kun sitten olinkin trendikäs ja jätin ne tekemättä, kyselivät vieraat, että eikö ookaan mokkapaloja?

[QUOTE="Vieras";28805953]Eikö sua hävettäny yhtään?
Nolasit ittes ja poikas. Arvaa mitä traumoja aiheutit sille? Ei tuu ikinä selviimään niistä. Kaikki kaverit muistaa poikas aina poikana jonka synttäreillä oli mansikkakakkua ja jotain lihapasteijoit? Tsiisus!![/QUOTE]

:D
Elämä pilalla

Yhteistyössä