Onko noloa jos ostan tänä vuonna kummitytölle vain jonkun pienen joululahjan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Riia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Riia"

Vieras
Tyttö on nyt 5 vuotias ja aikaisemmin olen aina kysynyt mitä tarvitsee tai toivoo. Koska hänen vanhemmillaan on taloudellisesti aika tiukkaa niin usein sitten ostanut jonkun tarpeellisen kalliimman jutun syntyäri- ja joululahjaksi. Nyt olen ollut hoitovapaalla mikä jatkuu vielä ensi vuodenkin joten rahaa ei kamalasti ole.

Tiedän, että tyttö saa todella paljon lahjoja muutenkin. Nyt ajattelin jos en kysyisi toiveita ollenkaan vaan ostaisin esim. Jotain kivoja hiuspompuloita ja pinnejä sekä jonkun tytön mielestä kivan shampoo, saippua setin ( näistä tyttö tykkää ja haluaisi aina kaupastakin valita ihanan värisiä pesuaineita) tai vaikka liput johonkin lasten komserttiin tai jotain muuta vastaavaa ei niin kallista.

Nyt vain mietin kun olen aina aikaisemmin kysynyt toiveita ja ostanut jotain isompaa onko tökeröä tänä vuonna tehdäkin näin? Toisaalta uskon, että hänen äitinsä ei asiasta loukkaannu ja ymmärtää kyllä hyvin tilanteemme.

Ei 5-vuotias niin paljoa ymmärrä tavaroiden hintojen perään, eli varmaan pienellä mielikuvituksella saat ihan mukavan lahjan hommattua ilman suurempaa rahan käyttöä.

Yhteistyössä