Onko noloa jos 40v nainen kerää pulloja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noloa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nykyäänhän kaikki on noloa, jos kysyt teiniltä.
jos se olisikin noloa, niin mitä sitten?
onko sinulle tärkeämpää nolous vai se, että saat tahtosi läpi...
mene yöllä keräämään, jos huono itsetunto estää.

verotonta tuloa, ja festareillahan kuulemma oikein kilpaillaan kuka saa pullot...

ei ole. minä olen kerännyt aina pulloja. jos olen pyörällä liikenteessä ja näen pullon/tölkin, niin pysähdyn sitä varten ottaman sen matkaan. Minä en näe mitään noloa sinä että siivoaa luontoa. Keräähän moni luonnosta muiteki roskia pois.

ihan pakko on tulla lisäämään, että katselen itse öisin noita myöhäisteinejä opiskelijoita, kun ne tulevat ravintoloista umpijuovuksissa.
Todella noloja ovat.
Kusevat porrassyvennyksiin, toistavat v-alkuista sanaa ja heittelevät roskia, pizzalaatikoita ym ympäriinsä.
Ja se vaatetus. Varhain keväällä jo, etenkin naispuolisilla :)

Jos käyt lasinkeräysastioita tai roskiksia tonkimassa siinä toivossa, että jotain palautettavaa löytyisi, niin silloin on noloa.

Mutta jos keräät niitä maasta, niin se on vaan siivousta :D

[QUOTE="vieras";23921542]jep, itse en keräisi pulloja kuin äärimmäisessä hädässä. t. 24 v opiskelija.[/QUOTE]

Niin, ainahan voi mennä äidin luo, kun on rahat loppu

En ymmärrä miksi sitä pidetään nolona asiana.
Itse ainakin tykkään, että on niitä ihmisiä ketkä VIITSIVÄT tehdä sen. Varsinkin tälläisinä viikonloppuina kun on valmistujaisjuhlia yms. hyvät säät hellivät, niin niitä pullojakin kerääntyy luontoon.
Sitten on näitä enemmänkin pulloja keränneitä ihmisiä, jotka jaksavat aina kerätä muiden sotkut.
Ja onpa niillä pullorahoilla käyty ulkomaillakin, ei siis mikään huono "palkka" toisten sotkujen siivoamisesta!

Ja eihän kukaan tiedä miksi juuri sinä niitä pulloja keräät. Millainen taloudellinen tilanne sinulla on, vai keräätkö vaan säästöön..

Yhteistyössä