onko noloa ja kauheeta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en osaa itse päättää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en osaa itse päättää

Vieras
...jos en kysy ollenkaan teidän mielipidettänne siihen, moneltako haen lapseni tarhasta, menenkö hakemaan kauppakassin kanssa vai jätänkö kassin autoon? Onko noloa jos ostan auton ennenkuin olen linkittänyt tänne muutaman vaihtoehdon joista olisitte voineet sanoa mielipiteenne? Oonko kauhea äiti jos otan vastaan siskoltani hänen poikansa vanhan keväthaalarin vaikkei se ole Reimatec eikä edes hitusen vertaa kiinnosta tietää kenenkään kokemuksia halpishaalareista? Oonko kauhea äiti kun laitan joka päivä ruokaa vaikken ole ensin käynyt kysymässä mitä teillä syödään tänään tai mitä eilen ja onko huomisesta ruoasta tietoa jo? Oonko vähän nolo kun menen naapurin toivottamaan niiden uudet stereot ja ac/dc:n levyn suoraan h.elvettiin klo 3 yöllä enkä ensin pohdiskele tilannetta täällä, en edes seuraavana aamuna.
Oonko vähän nolo ja kauhea kun teen kaikkea tällästä enkä kerro teille mutta tykkään teistä all the same. :ashamed:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: On! Kyllä se on noloa..mua ainakin hävettäis :laugh: Toi on nimenomaan SAIRASTA ja KUMMALLISTA et osaa tehdä päätöksiä ja tekoja sen kummemmin pohtimatta ja koko kylältä kysymättä (sillä sellanenhan tää palsta on - kyläyhteisö!!!) ....voi sun lapsiraukkoja.... :D :D :D :D :D

Kaiken hyvän lisäksi meillä on tuoretta pullaa enkä ole kutsunut teistä ketään kahville ja olemme päättäneet mieheni kanssa talopaketin mallin enkä siitäkään kysynyt keneltäkään. Olen siis kaikkien nolojen äiti. :\|

Olet ylinoloo! Auts, mutta sittenhän oon mäki. Oon nimittäin tehny kans kaikkea itse ja huomannut sitten vasta, että olisi pitänyt ensin kysyä täältä! Tosi vastuuttomia oomma! :laugh: :laugh: :laugh:

Siis just tätä itsekin usein naureskelen...Kysytään sitä ja kysytään tätä.Ihan kuin kotiäidit/työssäkäyvät äidit olis noin typeriä.Itse en viittis täältä mitään kysellä, SILLÄ OSAAN TEHDÄ PÄÄTÖKSENI IHAN ITSE.
Hui kuinka itsekästä ja vielä häpeäjän merkki perään.

Yhteistyössä