Onko nolo omistaa vain puhelin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MintunKukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
6v tytöllä on samsungin kosketusnäyttöpuhelin, tosi kivannäköinen, pinkki...maksoi kokonaista 39€ :)

8v pojalla on datapaketti ja samsungin joku kosketusnäyttöpuhelin, sai sen toissapäivänä, en muista mallia kun isänsä sen osti. Muistaakseni jotain parinsadan pintaan maksoi.

Kohta 12v pojalla myös datapaketti ja ostin juuri nokian lumian jonkun, niitäkin malleja on monta, ja olen tosi huono muistamaan numeroita :)

Tuo 8v ei välttämättä tarvitsisi nettiä, mutta se maksaa alle 5e kuussa ja kuuntelee paljon musiikkia ja katselee yt videoita, suon sen ilon hälle.
Samoin tuo 12v poju, ovat isolla poikaporukalla aina liikenteessä ja katselevat viedoita ja mitälie, mutta en tosin kertaakaan ole kuullut sanovan kenenkään, jos jollain on tai ei ole jotain puhelinta tai mallia tai nettiä tai mitälie.

Ei ole yhtään noloa. Mutta en mä silti ihmettele niitäkään, jotka ostavat lapselle älypuhelimen tai jotain siltä väliltä. Maailma muuttuu. Kyllä varmaan aikanaan teidänkin vanhemmat ihmetteli mihin sitä tarvii telkkaria/lankapuhelinta/sisävessaa/tietokonetta.

itselläni on 3 vuotta vanha perusnokia, on siinä kameram ei muita hienouksia. Netissä surfaan ihan tavallisella läppärillä enkä oo ees facebookissa. Enkä häpeä yhtään.

mä olen sitten varmaan noloista noloin. Mulla on edelleen ihka eka kännykkäni käytössä. 12.v vanha nokialainen hyvin pystyy edelleen soittamaan ja lähettämään tekstareita. Kameraa joskus kaipaan ja se onkin ainoa parannus mitä seuraavassa puhelimessani saa olla. Enkä aio olla vielä vaihtamassa. Pitäisikö katsoa kuinka kaun tuo vanha jaksaa toimia.

Yhteistyössä