onko noin 45v miehellä mahiksia uuteen onneen?

  • Viestiketjun aloittaja jkskk
  • Ensimmäinen viesti
jkskk
mitäs mieltä olette, onko eronnella, lapsettomalla, tavallisennäköisellä, jonniin verran ylipainoisella työssä käyvällä duunarimiehellä minkälaiset mahikset löytää uusi nainen? Itse olisin vastaavassa tilanteessa onnellinen sinkku loppuelämäni, mutta hän toivoo tapaavansa uuden naisen.
 
saccs
Miksei olisi mahdollista löytää uutta naista ? Tietenkin on. Vanhainkodissakin rakastutaan, ei se ole iästä kiinni. Rakkaus kuuluu kaikille, ei vain nuorille missityypeille :)
 
"vieras"
Eli siis sun juoppo, kännissä pahapäinen, ylipainoinan tavallisen näköinen talliainen sukulaismies on sinkku mut ei haluais olla :O Joo eipä oo ihme että on sinkku, mutta sitä en tietenkään ihmettele et ei haluais olla - kukapa haluu :D
 
jkskk
no ei se juoppo ole, ellei nyt viimeaikoina ole juopoksi alkanu, silloin tällöin jos kännää, niin on ainakin akselilla huumorimies-tosi rasittava- ällö änkyrä (riippuu keneltä kysyy), harrastaa siis pottuilua.

Lähinnä sitä mietin, et jos se uuden emännän haluua, ni mistä, ei tanssi ja kapakoissa varmaan sitten luultavasti juo yli rajojensa. Ei mielenkiintoisia harrastuksia, kotona viihtyvää, laiskanpulskeaa sorttia.
 
"vieras"
San kantsii vaan odotella siellä kotosalla, kyllä joku sen sieltä noutaa :LOL: *not*

Joo mutta tosissaa noita netin seuranhaku palstoja kannattaa ehdottaa :) jos vaikka tärppää... Ja ainahan voi alkaa metsästämään täällä plussalla, voi saada perhepaketin täältä pikkuvaivalla kun mammat iskee kiinni joka kaksilahkeiseen joka tänne eksyy... Tossahan jo joku vonkas :p
 
"minna"
Hehe, oon ite vähän päälle nelikymppinen nainen ja jonkin verran tutustunut ap:n tapauksen kaltaisiin... ihan hyvä mahdollisuudet hänellä on, kun vaan katselee vähän nuoremmista seuraa:

Ap, jos hällä ei kerran oo lapsia, niin nelivitonen mies haluaa naisen, joka pystyy vielä ikänsä puolesta saamaan lapsia... eli hän tuskin kelpuuttaa enää yli kolmevitosta naista :)

Ite olen liikunnallinen (& normaalipainoinen) ja edellytän sitä mieheltäkin. Yli nelikymppinen, ikänsä laiskanpulskeaa sohvaperunaelämää elellyt on elämäntavoiltaan niin erilainen, ettei suhteesta tule yhtään mitään.
 
"zxz"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23285647:
On jos on potentti mies. Jos on depressiivinen saamaton katkera möhömaha niin sellaisella ei ole koskaan mahiksia onneen missään iässä.
Mite Sa voit tuolle antaa neuvojas,mutta mulle , Sun kaverille et edes Hellua hommaa?
 
äiti 44 v
[QUOTE="zxz";23285683]Mite Sa voit tuolle antaa neuvojas,mutta mulle , Sun kaverille et edes Hellua hommaa?[/QUOTE]

No johan mä sanoin että potentti mies kykenee hankkimaan hellunsa ja onnensa ITSE.

Jos mies ei pysty, mies ei saa onneakaan :)
 
"jovain"
mitäs mieltä olette, onko eronnella, lapsettomalla, tavallisennäköisellä, jonniin verran ylipainoisella työssä käyvällä duunarimiehellä minkälaiset mahikset löytää uusi nainen? Itse olisin vastaavassa tilanteessa onnellinen sinkku loppuelämäni, mutta hän toivoo tapaavansa uuden naisen.
ONkait muuten nuo määritelmät pätee mut ylipainoo ei ollut. Mun mies löysi uuden naisen (minut) 50v ja viel sai sen esikoisenki.
 
"zxz"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23285746:
No johan mä sanoin että potentti mies kykenee hankkimaan hellunsa ja onnensa ITSE.

Jos mies ei pysty, mies ei saa onneakaan :)
No ,neuvohan se oli tuokin.Kiitos.

Kylla onneksi mies viela pystyssa pysyy!!!
 

Yhteistyössä