Onko noilla miehillä puruja aivojen tilalla?

• Viestiketjun aloittaja se viisaampi osapuoli
  • Ensimmäinen viesti
se viisaampi osapuoli
Miehen logiikkaa: "Mä katson nyt nää aika-ajot". (Olis paljon tärkeää tekemistä, hommat seisoo jne.) Aika-ajojen jälkeen siis piti tapahtua... Mutta. Mies söi ja katosi toiselle puolen kämppää. (Minä en ollut syönyt vielä mitään koko päivänä.) Minä syötin vauvaa ja lähdin lopulta katsomaan mihin se mies katosi. Noh, sitten se oli menossa vessaan. Taas odottelin että josko kohta pääsis tekemään jotain. Kesti ja kesti. Sitten vauva alkoikin jo olemaan siinä pisteessä että piti antaa lisämaitoa että saa sen nukkumaan. Juu, no siinä se sitten jo oli nukahtamaisillaan syliini, kun alkoi paukutus. No just SILLOINHAN oli hyvä hetki alkaa hakkaamaan nauloja seiniin!!!!! Voi ääässsss mikä taula! Ei noista miehistä ole mihinkään, on se vaan todettu taas! Koko päivä aikaa tehdä asioita (paitsi tietenkin aika-ajot) ja sitten kun vauva pitäisi saada nukkumaan niin sitten on hyvä hetki aloittaa äänekkäimmät hommat.

ON TAATUSTI!!! Olen tanaan niin kiukkuinen tuolle sahapuruaivolle ettei mitaan rajaa. On hukannut aitini syntymapaivalahjan!!! |O ...tai siis niin etta ottanut hienoukset kaupan paketeista pois, ja heittanyt laatikot menemaan!

aivan täysin sama juttu kun meillä!! miten voi kestaa 2 viikkoa tuoda iskuporakone töistä, vaikka sielä jokapäivä käy. miten voi kestää kolme viikkoa saada lamppu kattoon. millä oikeudella hän saa katsoa sohvalla maaten telkkaria työpäivän jälkeen ja minä hoidan samalla lapsen ja kotityöt. miksi mun pitää perua jumppa, jos miehellä on peli.

ehkä siks, että minä olen äiti ja hän on MIES.

vieras
Meillä oon todennu saman päinvaston. Aina kun pitäsi tehdä jotain, käydä kaupassa, tehdä se luvattu käynti anopilla tms. tulee unelmahäitä tai salkkareita tai jotain läskinvähentäjiä, tai junntieinarilleakkaa. Ei sitten koskaan saa tehtyä, mitään sen jälkeen kun oontullu töistä. Jaa vähän.... Miksei noita voi lähettää päivällä. Oma vika kun oon sellasen ottanu jolla ei oo purujakaan.

Yhteistyössä