Onko noilla miehillä tuola yläpäässä kaikki ihan kunnossa!!!???!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä on muutaman viikon päästä häät ja illalla sitten menemme kahden mökille, meillä on häissä ainoastaan ruoka ja kahvi, eli ei mitään juhlia. No nyt oli kaveri ehdottanut, että jos lähtisi miehen kanssa ryyppäämään häiden jälkeen :o Ja se oli miehen mielestä järkevä idea!!! Minä tietysti sanoin, että ei käy, kun se on kumminki meidän HÄÄPÄIVÄ! Seuraava ehdotus oli se, että kaverit tulee häiden jälkeen mökille, ja ottavat sielä kaljaa ja minä kun olen raskaana, niin en voi ottaa ja mulla olisi ilta pilalla, kun joutuu katsomaan muiden ryyppäämistä... ja vieläpä oman hääpäivän ilta :( Eikö miesten päässä liiku oikeasti mitään?!!

Meillä on häät parin viikon päästä, ja mies ihan tosissaan ehdotti että kun hänen on pakko käydä (todella raskaalla) ulkomaan työkeikalla, niin sen voisi sijoittaa niin, että hän olisi työmatkalla pari viikkoa ennen häitä, palaisi perjantai-iltana, kun lauantaina olisi häät... :o Eli minun olisi sitten pitänyt hoitaa kaikki hääjärjestelyt aina koristeluista ja ruuista miehen puvun hakemiseen... Mieskin olisi varmaan tosi skarppina omissa häissään, noiden ulkomaankeikkojen jälkeen kun se yleensä nukkuu pari-kolme päivää putkeen...

...tarkkaan; kantsiiko tollanen paska ottaa niskoilleen.Nimittäin samanlainen tilanne oli meillä naimisiin mennessä;ihan ku oisin ite kirjoittanut aloituksen. JA eipä ois niitä häitä kantsinu pitää;ukkohan lähti baariin kavereittensa kans ku ilta koitti. Muutama vuosi täs olen sen toilailua jaksanu ja eroa suunnittelen kovaa kyytiä!

Hyvä, että muutkin on mun kanssa samaa mieltä, etten tunne itseäni tyhmäksi, kun kiukuttelen aivan "turhasta". Kai saan sen puhuttua järkiinsä, tai tulee varmaan itsekseenkin, mutta suoraan sanottuna v*tuttaa, että kehtaa edes tuollaista ehdottaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
ei joten peru hääsi vielä kun ehdit

En nyt ihan perumassa taida olla, mutta kiehua kai saa silti :D Ahjattelin vaan, että onko muiden miehillä yhtä hyviä ideoita?

luuletko olevasi ykkönen hänelle kun on naimisiin menty?
Ehei saat kokea sen karvaasti, että ensin muut ja sitten sinä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
ei joten peru hääsi vielä kun ehdit

En nyt ihan perumassa taida olla, mutta kiehua kai saa silti :D Ahjattelin vaan, että onko muiden miehillä yhtä hyviä ideoita?

luuletko olevasi ykkönen hänelle kun on naimisiin menty?
Ehei saat kokea sen karvaasti, että ensin muut ja sitten sinä.

No eipä tässä kolme vuoden aikana ole inua koskaan kakkosksi jättänyt, ihan muutaman erran on edes halunnut lähteä kavereiden kanssa jonnekin, mutta se että päässä ei leikkaa, että tuo päivä on vaan meidän..

Siis mä en nyt tajunnut tätä :ashamed:. Oletteko te siis menossa naimisiin ja vietätte hääpäivää vai kaverit ryyppyjuhlaa?

Kumpaa te nyt teette?

Ja viikon kuumin vinkki: JUOKSE pakoon äläkä missään nimessä mene tollasen kakaran kanssa naimisiin.

miten se viitsii edes ehdottaa tuollaista??!mä kyllä myös ehdottaisin että meneekin naimisiin tämän kaverinsa kanssa. kyllä miettisin vakavasti että menenkö naimisiin ollenkaan tuollaisen kanssa, koska sehän on teidän hääpäivä ja hääyö yleensä se vietetään kahdestaan!!!

Alkuperäinen kirjoittaja halooo:
miten se viitsii edes ehdottaa tuollaista??!mä kyllä myös ehdottaisin että meneekin naimisiin tämän kaverinsa kanssa. kyllä miettisin vakavasti että menenkö naimisiin ollenkaan tuollaisen kanssa, koska sehän on teidän hääpäivä ja hääyö yleensä se vietetään kahdestaan!!!

Tämä on minunkin mielipide, se vietetään kahdestaan... Eikä niin, että minä istun mahani kanssa katsomassa, kun mies juo kavereineen kaljaa, kun nuo ei ole ollenkaan minun kavereita... Ja vaikka joisivat kuinka vähän, niin silti se haittaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Ap luitko tuon linkin ketjun?

Luin, mutta kun onelma ei ole juomisessa tai missää muussakaan yleensä... tämä nyt oli vissiin vaan ehdotus, mutta ärsyttävä silti. Mies on tainnut kolme kertaa olla baarissa, juomassa... meidän yhdessäolon aikana eli ei mitenkään kamalan paljon :D

Luin, mutta kun onelma ei ole juomisessa tai missää muussakaan yleensä... tämä nyt oli vissiin vaan ehdotus, mutta ärsyttävä silti. Mies on tainnut kolme kertaa olla baarissa, juomassa... meidän yhdessäolon aikana eli ei mitenkään kamalan paljon :D

Nyt kuitenkin teidän hääpäivänä pitäs saada olla kavereiden kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Juuh, kaveri oli alunperin soittanut ja kysynyt, että lähdetäänkö ottamaan sitten illalla tai, että jos ne tulisivat sitte sinne mökille. Eli kun miehet pistää tyhmät päänsä yhteen... Kai mieskin nyt sitten innostui, kun kaveri olisi pääsemässä liikeneeseen samaan aikaan... eipä noiden aivoituksista tiedä...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Juuh, kaveri oli alunperin soittanut ja kysynyt, että lähdetäänkö ottamaan sitten illalla tai, että jos ne tulisivat sitte sinne mökille. Eli kun miehet pistää tyhmät päänsä yhteen... Kai mieskin nyt sitten innostui, kun kaveri olisi pääsemässä liikeneeseen samaan aikaan... eipä noiden aivoituksista tiedä...

Haluatko oikeesti naida miehen, joka on tyhmä?