Onko noi naiset sokeita???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SporttisMama

Aktiivinen jäsen
28.04.2011
2 650
0
36
Kattelin pitkästä aikaa BB:tä ja mieleen tuli eka kysymys onko noi kaikki seonnut vai mikä noita ihmisiä vaivaa. Toinen kysymys on että onko noi Veera ja Janica sokeita vai miks hitossa ne ton Salarin kimpussa on? Siis tyyppi on ihan hirveä! Mieluummin voisin melkein olla Stefaninkin kanssa kuin Salarin, jos ois pakko valita kahdesta kamalasta! :D

Mä en oo kattonu ku kerran BB:tä, mutta IL:n sivuilta tulee välillä luettua niiden toilailuja siellä talossa ja jooo-o, en YMMÄRRÄ mikä siinä kiehtoo?
Lapsellinen löllykkäsovinisti joka näyttää hieman ylipainoiselta naiselta.. :D

Siinä näkee aikapaljon yhteiskunnallisia asioita. Oikeasti. Mieheni kanssa työskennellään ns. päivän polttavien asioiden parissa ja kovasti samat ilmiöt näkyy BB:ssä kuin esim nuorten keskuudessakin. Suosittelisin BB:tä teinien vanhemmille.

Mä en oo kattonu ku kerran BB:tä, mutta IL:n sivuilta tulee välillä luettua niiden toilailuja siellä talossa ja jooo-o, en YMMÄRRÄ mikä siinä kiehtoo?
Lapsellinen löllykkäsovinisti joka näyttää hieman ylipainoiselta naiselta.. :D

Salar on kamala. Eniten luonteensa vuoksi joka pilaa lisää hänen ulkonäköäänkin. Julma ihminen, en tykkää yhtään!

No eiköhän punkero palauteta maan pinnalle kun hän talosta ulos astuu. Ei varmasti käy normielämässä ihan samalla tavalla flaksi :D

Tai sitten käy. Hänhän kertoi, että ovat kavereidensa kanssa kuvanneet panojansa ja kilpailleet niillä.. Joka toivottavasti ei ole totta.
Mitähän sen perheenjäsenet miettii kun/jos katsovat ohjelmaa.. :D

Todella loistava kuvaus!
Karmee tyyppi enkä tod. ymmärrä mikä noita muijia riivaa.:O

"Mammat riivaa" :D Noi ihmiset on ihan pimeitä! Annikasta on tullut ihan ärsyttävä ääliö, samoin tapetti-Veerasta. Minna vetäs perseet ja sekos. Suvi valittaa ja on äänessä kokoajan ja leuhkii kokoajan kuinka hän saa kehuja joka puolelta... Janica nosti jo vähän pisteitään mut sit taas kerran pisteet romahti kun meni Salarin kans peiton alle. Onko hän semmoinen nainen joka saa kiksejä jos viettelee "toisen naisen poikaystävän"? Vähän vaikuttas siltä, sama juttuhan oli Mikaelin kans mut hän ei langennut. Tanja ja Amanda nostivat pisteitään kun yrittivät huolehtia Minnasta.

Viimeksi muokattu:
Olen aina ollu sitä mieltä, että bb on täysin tyhjänpäiväistä ja tylsää katottavaa, mutta miksi ihmeessä mä oon alkanu kuitenki tuijottaa sitä melkein joka päivä? :O :whistle: Mutta aika punastellen sai äsken katsoa sitä toilailua ja toikkarointia. Ja se Salar on todellakin ärsyttävä ja ilkeä eikä millään tavalla puoleensavetävä, en ymmärrä noita naisia sen kimpussa. Ehkäpä tuo ulkomaailmasta eristyksissä oleminen sitten saa ihmiset käyttäytymään noin. Hyhhyh!

Tai sitten käy. Hänhän kertoi, että ovat kavereidensa kanssa kuvanneet panojansa ja kilpailleet niillä.. Joka toivottavasti ei ole totta.
Mitähän sen perheenjäsenet miettii kun/jos katsovat ohjelmaa.. :D

Voi vitsin idiootti. Saahan sitä aina puhua kaikenlaista. Ja hän antoi nimeämisääniä sillä perusteella jollekin (en muista kelle) ettei tämä ihminen mieti mitä suustaan päästää... No pata kattilaa soimaa! Vitsin keskenkasvuinen URPÅ!

• Tykkää
Reactions: fortunate
Olen aina ollu sitä mieltä, että bb on täysin tyhjänpäiväistä ja tylsää katottavaa, mutta miksi ihmeessä mä oon alkanu kuitenki tuijottaa sitä melkein joka päivä? :O :whistle: Mutta aika punastellen sai äsken katsoa sitä toilailua ja toikkarointia. Ja se Salar on todellakin ärsyttävä ja ilkeä eikä millään tavalla puoleensavetävä, en ymmärrä noita naisia sen kimpussa. Ehkäpä tuo ulkomaailmasta eristyksissä oleminen sitten saa ihmiset käyttäytymään noin. Hyhhyh!

Mietin tämän viikon tv-antia; kumpi oli vaivaannuttavaa katsottavaa, tän illan BB vai Jussi ja Saana Parviaisen haastattelu???

Voi vitsin idiootti. Saahan sitä aina puhua kaikenlaista. Ja hän antoi nimeämisääniä sillä perusteella jollekin (en muista kelle) ettei tämä ihminen mieti mitä suustaan päästää... No pata kattilaa soimaa! Vitsin keskenkasvuinen URPÅ!

Sille Tanjalle se antoi nimeämisäänen just tuolla perusteella. Ja todellakin itse se höpöttää ihan mitä sattuu koko ajan!

Mjaa'a. En oo nyt pariin päivään kattonu, mut en käsitä minäkään...

Tai no joo käsitän sinänsä, jos valittavana on Stefan tai Salar niin kai se Salar niistä on ns. helpompi iskettävä joka ei jäis roikkumaan? Käyttihän Suvikin sitä parina iltana. Tuol siltä saa ilmeisesti helposti hellyyttä ja muuta jota kai kaipaa kun on tuolleen eristyksissä.

Melkoista masokismia katsella Parviaisen pariskunnan haastattelua. :D

Kun katsoin niit edellises Maria-ohjelmas, teki mieli hakata päätä seinään sitä mukaa kun Saana laukoi ns. totuuksia ja selvis juttuja mitä en oo lehdist lukenu.
Ei Jussis mitn vikaa ole, oon hänen puolestaan siin mieles onnellinen, et hän tuskin perinteisestä rakkaudesta tuos suhtees on, vaan saa sitä mitä haluaa. Nätti nainen ja julkisuutta.

Kun katsoin niit edellises Maria-ohjelmas, teki mieli hakata päätä seinään sitä mukaa kun Saana laukoi ns. totuuksia ja selvis juttuja mitä en oo lehdist lukenu.
Ei Jussis mitn vikaa ole, oon hänen puolestaan siin mieles onnellinen, et hän tuskin perinteisestä rakkaudesta tuos suhtees on, vaan saa sitä mitä haluaa. Nätti nainen ja julkisuutta.

Ja "kummasti" tämä kaikki sattuu samaan aikaan kuin Jussin tuore (sairas) elokuva julkaistaan... Saana on kyllä ihan sairas yksilö; hullu saa olla mutta tyhmä ei koskaan!

Ja "kummasti" tämä kaikki sattuu samaan aikaan kuin Jussin tuore (sairas) elokuva julkaistaan... Saana on kyllä ihan sairas yksilö; hullu saa olla mutta tyhmä ei koskaan!

Joo, kummallisen hyvä ajoitus ;D

Saanaa käy kyl sääliks sit kun ymmärtää vähän vanhempana mitä on tapahtunu, tuota leimaa ei saa pois kovinkaan helpolla...