\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2005 klo 12:41 huhhuh kirjoitti:
\
Voi herra jumala! Miten hel****n lapsellinen ihmisen täytyy olla kun kirjottelee lapsen OMASTA ÄIDISTÄÄN tolla tavalla?! Anteeksi vaan,on se nyt aivan sama onko sen äiti häirikkö vai ei. Mun miehellä ei ole ennestään lapsia,mutta jos olisikin niin en mä noin mustasukkainen voisi olla. Muista nyt että se lapsi on HEIDÄN yhteinen ja sinä et ole lapsen äiti!!! On hienoa että tulette hyvin toimeen,mutta tapaamiset äitinsä kanssa on sun miehen ja hänen exänsä asia ja on hyvä jos sun mielipidettä kysytään,mutta loppujenlopuks asia ei sulle kuulu! :headwall:
Juup...ja ensinnäkin en ole mustasukkainen!!! MISTÄ OLISIN???
Ja toiseksi tämä nyt vain on tosiasia tällä hetkellä!!
Minulle se onkin sama onko tytön äiti häirikkö vai ei!! Elän omaa elämääni!! Mutta lapselle se ei ole sama, jos sen kaiken näkee tapaamisilla...mm. mielenterveysongelmat, huumeet, heitteillejättö yms.
Ja pystyn tuosta kaikesta huolimatta keskustelemaan tytön äidin kanssa asioista. Ja häntä itseäänkin nolottaa kuinka ennen käyttäytyi ja olen hänelle sanonut mitä hänestä ennen ajattelin..ja mitä hän minusta.
Tyttö vain muistaa tapahtuneet ja pelkää mennä äidilleen.
Tytön kuullen emme puhu tämän äidin ongelmista. VAAN TYTTÖ ON ITSE NE NÄHNYT!!
Tiedän etten ole tytön bio.äiti, mutta äiti olen hänelle jos hän minua sinä pitää!! Sitä EN KIELLÄ HÄNELTÄ.
Niin ja ajatteleppas

minä hoidan/sovin tytön äidin kanssa tapaamisasiat!! Ei mieheni, tytön isä. Tytön äidille tämä sopii ja niin minullekkin. Kun asiat hoituu nykyään muutenkin kuin huutamalla. Tytön äiti on sanonut ettei hänellä ole mitään tarvetta jutella tytön isän kanssa,kun asiat hoituvat näinkin!! Tänäänkin tytön äiti viestillä kyseli mitä tytölle kuuluu.
Ja hoidan muutenkin pääsääntöisesti tytön asioita päiväsaikaan!!
Ja minun mielipidettä kysytään kyllä ja kyllä se minulle kuuluu jos tyttö voi henkisesti pahoin tapaamisilla,koska sitten se näkyy myös kotona tytössä.
Minusta et ole mikään arvostelemaan minua,kut et tiedä kaikkea tapahtunutta ja sitä en tässä jaksa kertoakkaan.
Tytön äiti tietää,että tyttö puhuu minusta äitinä ja hänestä nimellä...myös äidin luona. Siitäkin olemme jutelleet!! Ja hän hyväksyy sen nykyään. Ja on itse sanonut,kun ei ole ollut lapselle äitinä paikalla vaan muut asiat ollut lasta tärkeämpiä, niin nyt saa vain katsoa peiliin.
Hei ei meillä mitään ongelmaa asia suhteen ole! MIKSI SINULLA ON??
HYVÄHÄN SE ON HARMAANA HUUDELLA :headwall: :headwall:
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: