Onko niin moni horroräiti oikeasti mitä palstalta voi luulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eihelv!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eihelv!!!

Vieras
Luin tuota teiniketjua ja ihmettelen mistä ihmiset vetää johtopäätöksiä, esim.

- 24h kestäneen synnytyksen jälkeen pitää olla heti superonnellisen rakastunut kun vauva tulee toosasta ulos
- vaikka äiti on temperamentiltaan erilainen kuin hellällä äänellä sirkuttava silittelijä-äiti, tarkoittaa se sitä, ettei suhtaudu vauvaan lämpimästi ( vaikka hoivaa, sylittelee, ruokkii kyllä mutta ei ole mikään pyhä äiti)
- äiti ei saa poistua vauvan luota tekemään mitään

Jne...

Rivien välistä voi myös lukea, että on huono homma jos saa apua sukulaisilta.

Oikeasti, mikä teitä vaivaa ja onko monikin noin yksisilmäinen? Esim. tupakoinnin kritisoimisen ymmärrän, mutta nuo muut jutut, voi hyvää päivää.

En tunne yhtään tuollaista "super-äitiä". Ehkä hengailen väärissä paikoissa, ne superäidit käyvät varmaan vaan jossain kantoliina-kestovaippa-kerhoissa...

Luulin että olen tiukka mitä tulee näihin äitiysasioihin, mutta enpä näköjään olekaan. Oli virkistävää huomata miten mulle ei tullut mieleenkään niitä samoja asioita joista näitä teiniäitejä haukuttiin. Katsoin siis sen dokumentin ennen niitä kommenttien lukemisia. Mua ei häirinnyt kenenkään meikit tai hiukset. Tai se että meni ottamaan tatuoinnin tai...Se tupakointi oli ainoa mikä pisti vähän ajattelemaan, että voi kun polttaisi vähän kauempana vaunuista. Näin vain reippaita äitejä ja todella suloisia vauvoja.

Olenkin siis näköjään paljon suvaitsevaisempi kuin moni muu. Olipas mukava huomio.

Yhteistyössä