Onko niin että? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Suomi nainen ymmärsi että naisen kuuluu olla nainen ja miehen mies... Aina ärsytti joku ihmeen tasa-arvo ja suomalaisten miesten mentaliteetti on välillä jopa oksettava, mutta onneksi kaikki eivät kuitenkaan ole juntteja: Sanokaa mitä vaan mutta kyllä jokainen nainen kaipaa läheisyyttä, yllätyksiä, huolenpitoa ym ym eli jonkin verran n.s. machoa... Miksi ulkomaalainen mies kiinnostaa?

[QUOTE="vieraana";30171010]Miten läheisyys, huolenpito yms. sulkee pois tasa-arvon parisuhteessa?[/QUOTE]

Tai miten miten miehinen (macho) mies ja naisellinen nainen sulkevat pois tasa-arvon parisuhteessa?

Parisuhteen on oltava tasa-arvoinen.

Milanna, sulla on ihan kauhean mustavalkoinen ajattelutyyli. Ja jotenkin tuntuu että sulla on kauhea tarve saada oma mielipiteesi asiasta ns. oikeaksi. Mutta se ei ole. On monta tapaa ajatella tästäkin asiasta.

Ei kaikki naiset ole samanlaisia ja kaipaa samoja asioita, kuten ei kaikki miehetkään.

Milanna, sulla on ihan kauhean mustavalkoinen ajattelutyyli. Ja jotenkin tuntuu että sulla on kauhea tarve saada oma mielipiteesi asiasta ns. oikeaksi. Mutta se ei ole. On monta tapaa ajatella tästäkin asiasta.

Ei kaikki naiset ole samanlaisia ja kaipaa samoja asioita, kuten ei kaikki miehetkään.

Miksi oot joka ketjussa disagreemassa Milannan kanssa? Alkaa jo huvittaa :D Sulla on selkeesti pahasti jotain Milannaa vastaan.

Miksei näistä asioista saa keskustella ja tuoda omaa mielipidettään esiin?

Johonkinhan tuokin lehtijuttu perustuu. Kyllä siitä saa keskustella että mihin se perustuu ja mistä se johtuu että jotkut suomalaiset suosivat ulkomaalaista. Ei sen tietenkään KAIKKIA naisia koske ja kyllä, on olemassa erilaisia naisia, mutta siitä huolimatta saa miettiä että mistä se saattaa omasta mielestä johtua.

Miksei näistä asioista saa keskustella ja tuoda omaa mielipidettään esiin?

Johonkinhan tuokin lehtijuttu perustuu. Kyllä siitä saa keskustella että mihin se perustuu ja mistä se johtuu että jotkut suomalaiset suosivat ulkomaalaista. Ei sen tietenkään KAIKKIA naisia koske ja kyllä, on olemassa erilaisia naisia, mutta siitä huolimatta saa miettiä että mistä se saattaa omasta mielestä johtua.

Toki.

Mutta Milanna kommentoi näin, ja siihen vastasin:

Sanokaa mitä vaan mutta kyllä jokainen nainen kaipaa läheisyyttä, yllätyksiä, huolenpitoa ym ym eli jonkin verran n.s. machoa...

Eikös kaikki voi olla ihan sellaisia kuin on?

Mun mielestä on naurettavaa ajatella, että koska miehen tulee olla mies, niin pitää sen pienen hintelän tyttömäisen miehen alkaa olla mies. Miksi? Miksei se voi olla sellanen kuin se on?
Miksei se Butch- nainen voi olla ihan rauhassa niin miesmäinen, kuin se ikinä haluaa? Vähänkö näyttää tyhmälle, jos se vetää kellohameen ja korkkarit?

En ymmärrä, miksi jokaisen pitää olla jotakin, mitä joku typerys ulkopuolelta vaatii. Koska minä olen naisellinen nainen, niin kaikkien muidenkin pitää olla!
Koska minä ole tyhmä nainen- pitää kaikkien muidenkin naisten olla!
Koska minä halusin tehdä 14 lasta- pitää kaikkien muidenkin naisten haluta!
koska minä menin töihin synnäriltä- pitää kaikkien muidenkin naisten mennä!

Ihme idiootti jengiä.
Ja jos joku haluaa kotiinsa jonkun helvetin macho- johtajan, niin ihan vapaasti.
Mä haluan olla nainen ja näyttää naiselle, mutta on se perkele, jos mun pitäis omassa kodissani olla jonkun toisen määräysvallan alla. Ei helvetissä. Kyllä mä SUOMALAISENA naisena kaipaan tasavertaisen kumppanin, jonka kanssa mä voin yhdessä päättää asioista.

• Tykkää
Reactions: Rähinä-Reetta
Milanna on ennekin ottanut kantaa tähän asiaan ja selväksi on tullut, että hänen mielestään sen miehen tarjoama huolenpito tässä yhteydessä tarkoittaa NIMENOMAAN sitä, että MIEHEN pitää olla se joka tuo perheeseen riittävästi rahaa (lue PALJON), että vaimo tyttöystävä voi harrastaa ja humputella ja ostella mitä haluaa. Muuta huolenpitoahan siellä ei juuri olew tarjolla kun mies kertoman mukaan on aina töissä, eli se fyysinen apu ja huolenpito tulee Milannan omalta äidiltä...

T: nainen joka tienaa tuplasti enemmän kuin ulkomaalainen miehensä joka taas on hoítanut ja edelleen hoitaa perheen lapsia enemmän ja tekee kotitöitä enemmän :D että tällä tavalla tasavertaista meillä, erittäin tyytyväinen siihen mitenasiat on

Onko tarpeeksi machoa jos mies alistaa, valvoo ja vakoilee ja työntää naisen parvekkeelta alas jos luulee sinun vilkaisseenkin muita miehiä tai näytät muille kasvosi?

Milanna on ennekin ottanut kantaa tähän asiaan ja selväksi on tullut, että hänen mielestään sen miehen tarjoama huolenpito tässä yhteydessä tarkoittaa NIMENOMAAN sitä, että MIEHEN pitää olla se joka tuo perheeseen riittävästi rahaa (lue PALJON), että vaimo tyttöystävä voi harrastaa ja humputella ja ostella mitä haluaa. Muuta huolenpitoahan siellä ei juuri olew tarjolla kun mies kertoman mukaan on aina töissä, eli se fyysinen apu ja huolenpito tulee Milannan omalta äidiltä...

T: nainen joka tienaa tuplasti enemmän kuin ulkomaalainen miehensä joka taas on hoítanut ja edelleen hoitaa perheen lapsia enemmän ja tekee kotitöitä enemmän :D että tällä tavalla tasavertaista meillä, erittäin tyytyväinen siihen mitenasiat on

T. Minänkin tienaan. Mutta ei se poista tätä etten halua hyväntuloista miestä kuitenkin. Tämä tiedä mun mieskin etten tykkää miehistä jotka makaa kotona kaljan kanssa tai play stationia pelavat ym ym...Sekä tykkään lahjoista, tykkään kun mies huolehti ja vie matkoille, ravintoloihin tekee yllätyksiä, tuo kukkia tai muuta silloin tällöin. Vaikka biljördäri olisin niin ei minulle kelpaa ihan kuka vaan...

Et sinä Milanna ole miehensä rahoittamilla yrityksillä tienannut vielä pennin penniä, tiedätkö ylipäätään mitä tarkoittaa se että yriys on saatu kannattavaksi? Se että ehkä joku kuukausi nostat yrityksestä palkkaa, ei tarkoita että tienaat jotakin kun pääomaa(miehesi ja pankin?) on laitettu niihin kiinni vasta suhteellisen vähän aikaa sitten.

Et sinä Milanna ole miehensä rahoittamilla yrityksillä tienannut vielä pennin penniä, tiedätkö ylipäätään mitä tarkoittaa se että yriys on saatu kannattavaksi? Se että ehkä joku kuukausi nostat yrityksestä palkkaa, ei tarkoita että tienaat jotakin kun pääomaa(miehesi ja pankin?) on laitettu niihin kiinni vasta suhteellisen vähän aikaa sitten.
Ahahah :D... Mikä pakkoajatus sulla on? Sama juttu päivittäin, en jaksa enää lukea, jos vaikka jotain muuta jo keksit vaihteeksi?

T. Minänkin tienaan. Mutta ei se poista tätä etten halua hyväntuloista miestä kuitenkin. Tämä tiedä mun mieskin etten tykkää miehistä jotka makaa kotona kaljan kanssa tai play stationia pelavat ym ym...Sekä tykkään lahjoista, tykkään kun mies huolehti ja vie matkoille, ravintoloihin tekee yllätyksiä, tuo kukkia tai muuta silloin tällöin. Vaikka biljördäri olisin niin ei minulle kelpaa ihan kuka vaan...

Niin, että jos mies ei ole hyvätuloinen niin hän on sohvalla makaava kaljaa kittaava peliriippuvainen.

Oma mieheni on keskituloinen, mutta en mä hänen tulojaan tiennyt kun tutustuimme ja aloimme tapailla. Ei raha ole mulle suhteessa se tärkein asia. Enkä voisi elää niin, että mies maksaa kaiken vaan haluan itsekin tienata. Ai niin ja mä pelaan itse pleikkarilla tai netissä silloin tällöin. Kamalaa.

Saako sun kanssa ap millään muotoa olla eri mieltä? Ainakaan se ei tunnu koskaan kelpaavan, vaikka joku osaisi mielipiteensä ilmaista rakentavastikin. Otsikossakin kysyt, että onko niin ja kai siihen voi vastaus olla sekä kyllä että ei.

[QUOTE="Joopatijoo";30172069]Niin, että jos mies ei ole hyvätuloinen niin hän on sohvalla makaava kaljaa kittaava peliriippuvainen.

Oma mieheni on keskituloinen, mutta en mä hänen tulojaan tiennyt kun tutustuimme ja aloimme tapailla. Ei raha ole mulle suhteessa se tärkein asia. Enkä voisi elää niin, että mies maksaa kaiken vaan haluan itsekin tienata. Ai niin ja mä pelaan itse pleikkarilla tai netissä silloin tällöin. Kamalaa.[/QUOTE]
Minulla on tärkeä valitettavasti. En halua että suhde kärsii rahan takia. Myös kun päätin tehdä niin monta lasta. Mutta huom. ei tarvitse miljoonia olla, kunhan vaan mies joka tekee töitä perheen eteen. Myös jotkut tietyt asiat miehissä tykkään. Esim. yritteliäisyys, kenelle ei kelpaa perus duuni, kun itsekin olen sellainen niin haluan että kumpaanissa olisi samat ajatukset, joka osaa yllättää naisia ym... olen jo ne kertonut.

Yhteistyössä