Onko niin, että mikro-sim-kortin voi tehdä itse leikkaamalla sim-kortista vain reunoja?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puhelimen vaihtoa harkitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä ainakin mulla Lumiaan vaihtaessa myyjä Elisa Shopissa sanoi, että ite voi leikellä. Itse en toki siihen lähtis, että kun sen simin mikroversioon vaihto on kuitenkin maksutonta, niin mitä turhaan ite lähteä (ja ryssiä huonolla tuurilla) :)
 
[QUOTE="vieras";26845489]voi. sit on adaptereita joiihin voi työntää ja käyttää vanhoissa luureissa.[/QUOTE]

Ja toimii ilman adapteriakin. Mikrosimikin toimii vanhoissa puhelimissa, kunhan sen asentaa paikalleen oikein :)
 

Yhteistyössä