H
HelloShitty
Vieras
tuli juu samalla kun erosin eksästä. mutta sekin kiinnostus loppu aika lyhyeen.
ei varmaan oo mun juttu. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja let's face it:No aivan varmasti tulee. Jos ei tule niin on joko supernörtti tai muuten vaan ruma&kamala tapaus, minkä vuoksi ei viitsi missään baareissa näyttäytyä. Sori jos loukkaa jotakuta mutta näin asia on.
Alkuperäinen kirjoittaja dsfadgf:Yleensä menovaihe tulee ennen nelikymppisiä, mutta joskus iskee vasta yli viisikymppisenä. Näistä kriiseistä harva selviää ilman avioeroa. Keski-ikäiset tuttavani ovat todistaneet, että naiset pettävät yhtä paljon kuin miehetkin, jos nuoruus on jäänyt elämättä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ensinnäkin, en tajua miksi se olisi paha asia jos viihtyy baarissa.
Mua ei kiinnostanut baarissa käyminen vuosiin, mutta kun erosin, kaveri raahasi baariin mukanaan ja kyllä mä siellä viihdyin.
Vai onko se niin että hyvä äiti istuu kotona itkemässä sen aikaa kun lapset ovat isällään? :/
Alkuperäinen kirjoittaja Nuori myös:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ensinnäkin, en tajua miksi se olisi paha asia jos viihtyy baarissa.
Mua ei kiinnostanut baarissa käyminen vuosiin, mutta kun erosin, kaveri raahasi baariin mukanaan ja kyllä mä siellä viihdyin.
Vai onko se niin että hyvä äiti istuu kotona itkemässä sen aikaa kun lapset ovat isällään? :/
ei oleSaa äiditkin elää ja tehdä mikä kivalta tuntuu! Äiditkin on ihan tavallisia naisia
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja he:Alkuperäinen kirjoittaja Nuori myös:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ensinnäkin, en tajua miksi se olisi paha asia jos viihtyy baarissa.
ei oleSaa äiditkin elää ja tehdä mikä kivalta tuntuu! Äiditkin on ihan tavallisia naisia
![]()
Paitsi palstan mukaan heidän pitää olla ylijumalia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja he:Alkuperäinen kirjoittaja Nuori myös:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ensinnäkin, en tajua miksi se olisi paha asia jos viihtyy baarissa.
![]()
Paitsi palstan mukaan heidän pitää olla ylijumalia![]()