Onko Name itin vaatteet olemassaan jotenkin iso kokoa?

Kärppänä heinälatoon

Tunnettu jäsen
27.04.2007
14 912
42
48
Vai vaan nuo yhdet pökät, jotka ostin?

Ostin siis kirppikseltä ja katoin vain, että samanlaiset Lindex-pökät (semmoset velour-pökät) kuin mitä meillä on aikasemminkin ollu, mut noi on hauskan raidalliset. 68 eli sama koko kuin noissa käytössä olevissa Lindexin versioissa.

Vedin sit äsken ne tuolle ekaa kertaa jalkaan ja noi on ihan kamalan suuret? Siis pitkät ja leveät. Sit vasta huomasin, et ne onkin Name it -merkkiset eikä Lindexin.

Onko noi siis yleensä ottaen kanssa reilumpaa kokoa vai vain nuo pökät? (tiedän vastaisen varalle..)

Vaihtelee todella paljon. Pojalle on yksi 110 cm huppari jo pieni, ja 104 cm housut taas ovat ihan liian suuret, mutta samaa kuosia oleva 116 cm takki taas on sopiva :D

(poikani on 109 cm pitkä )

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mun mielestä name itin vaatteet on pieniä,esim P käyttää 62cm vaatteita nyt ja ne on vielä melko isoja,yksi name itin body (62cm) ei edes mahtunut ton ruipelon päälle :o

peesi. Ostin tytölle 1,5v Name Itin ulkoiluhousut alesta, tyttö käyttää normisti 80cm alaosia, saattavat olla jopa välilllä liian pitkiäkin. Nämä olivat hirmuisen kittanat housut, kokoa 92 ja sopivat just nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten noi Name It:n koot oikein menee, kun 128 cm:n jälkeen tulee 140 cm? En siis ole nähnyt kokoja tuolta väliltä ollenkaan.

Ei niitä ole siltä väliltä.

Meil tyttö 116cm ja yhdet pökät 98cm alkaa jo olla sopivat :D Caprithan ne nyt sit on, mutta siis aikas isot malliltaan :o

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mun mielestä name itin vaatteet on pieniä,esim P käyttää 62cm vaatteita nyt ja ne on vielä melko isoja,yksi name itin body (62cm) ei edes mahtunut ton ruipelon päälle :o

Itse asiassa nyt kun mainitsit, muistin yhden bodyn, joka meillä jäi täysin käyttämättä, kun se oli 68 (mukama), mutta siinä vaiheessa, kun tolle kaivoin sitä kokoa päälle joskus kuukausi sitten, se oli jo pieni. Se tais just olla kanssa Name it -merkkinen (meille serkuilta kiertoon tullut, joten en sitä niin surrut). Unohdinkin tuon jo kokonaan. :)

Eli vaihtelevaa joo. Oiskohan noissa bodeissa sitten useammin niin, että ovat kokoaan pienempää?

Mun mielestä Name It:llä on kahden mallisia bodeja, toiset on tosi pitkän mallisia eikä jousta juuri ollenkaan ja sitte taas toiset on aika leveitä ja musta lörpsähtää pesun jälkeen. Meillä noi pitkän malliset joustamattomat sopi pojalle tosi hyvin =)

Yhteistyössä