Onko nämä SAMA takki???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riksis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Riksis

Aktiivinen jäsen
13.06.2005
2 852
0
36
Vaasa
Myyjä ainakin sama, ja tuotteen kuvaukset lähes samanlaiset.
Myy eri osastoilla :
-hintaa 24e, minimikorotus 2e.
-osta heti hinnalla 25e.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=92174909

Osasto Nuoret - Poikien vaatteet
Ilmoitettu 23.11.2008 17:35:56
Sulkeutuu 07.12.2008 17:35:56

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=92226509

Osasto Lapset - Poikien vaatteet 110- cm
Ilmoitettu 24.11.2008 09:20:18
Sulkeutuu 07.12.2008 09:20:18

Sama takki, ei epäselvyyksiä. Ja myyjä sama. Ja kauhea hinta takista, kun kuntokin on tyydyttävä. Hohhoijakkaa. Älä mene ainakaan ostamaan, tai sit huuda tahallas, ja kato mitä sepittelee, kun olet voittanut molemmat takit.

Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:
Sama takki, ei epäselvyyksiä. Ja myyjä sama. Ja kauhea hinta takista, kun kuntokin on tyydyttävä. Hohhoijakkaa. Älä mene ainakaan ostamaan, tai sit huuda tahallas, ja kato mitä sepittelee, kun olet voittanut molemmat takit.

En ole ostamassa. Katoin vain, mitä tuolla huuto.netissä maksaa takit.
Itse ostin pojalleni kirpparilta reimatec välikausitakin (140cm) hintaan 6e. Ja kunto todellakin HYVÄ, lähes uusi.

Voi elämä. Toisen elämä vaikséaksi keinolla millä hyvänsä?
Jos myyjä vaikka on vahingossa laittanut kahteen kertaan? Aika hyvät palautteet myyjällä kumminkin.
Kysyäkkin varmaan myyjältä voi ennen huutoa.
Törkeä hinta tuon kuntoisesta...

Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:
entä, jos ei ole muistanut, että on laittanut jo myyntiin..? tuotahan voisi kysyä viestill häneltä...

tuoki voi olla paljon mahdollista ku sil näytti olevan yli 500 kohdettA avoinna ny.
On muuten sikakallis takki tuohon kuntoon ja viel postarit päälle :D mut siis reimahan maksaa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:
entä, jos ei ole muistanut, että on laittanut jo myyntiin..? tuotahan voisi kysyä viestill häneltä...

Hmm.. Tällähetkellä avoimia kohteita 572!! Eipä ois ihme jos unohtanutkin..
Mä en ikinä jaksais nähdä vaivaa näpytellä ilmoja noin paljoa :o.

Postikuluineen 32,50? .. No tossa on hintalaatusuhteessa kallein kirppisvaate mitä olen koskaan nähnyt :laugh:

En edes kehtaisi pukea tulevalle lapselleni tuollaista risakasaa päälle vaikka ilmaiseksi saisin.

Alkuperäinen kirjoittaja :

Voi elämä. Toisen elämä vaikséaksi keinolla millä hyvänsä?
Jos myyjä vaikka on vahingossa laittanut kahteen kertaan? Aika hyvät palautteet myyjällä kumminkin.
Kysyäkkin varmaan myyjältä voi ennen huutoa.
Törkeä hinta tuon kuntoisesta...

Että huutakoot jos haluaa, en minä huutais. Sanoin vaan.

Se oikeasti pyytää postikuluineen 50 euroa käytetyistä ja nuhjuisista kengistä.-.... jotka tod. näk kaupassa maksaa uutena 20 - 30 euroa.. Koska kaikki vanhat tuotteet menee aina allennukseen.

Oikeasti tollaisista kengistä voi maksaa ehkä 3 euroa :) *Ei ainakaan itse maksaisi sikasäkistä enempää* Sekin olisi liikaa jos siihen lisäisi 10 euroa postikulut.