Onko naisten karvoitustyyli TODELLA muuttumassa?

• Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti
miten on
Posliiniaikakausi ollut jo toistakymmentä vuotta. Nyt saa sellaisen käsityksen, että tämä olisi ainakin osittain muuttunut/muuttumassa. Näin miehenä kyselen, onko asia myös teidän arvon naisten mielestä muutoksessa vai puhutaanko mediassa puppua?

1) Mikä todellisuudessa on karvoitusmuodin jakauma oman havaintosi mukaan tällä hetkellä? Esim jos käyt uimahallissa tai salilla suihkussa niin millaisia havaintoja olet tehnyt?

2) Oletko itse vaihtanut tyyliä?

3) Millainen on tyylisi nykyään?

4) Meneekö teillä mieltymykset miehesi kanssa yksiin?

5) Mikä on ennusteesi karvoitusmuodin kehittymisen osalta seuraavan 10 vuoden perspektiivillä

6) Millaista karvoitusta toivot miehellä olevan?

huh
Posliiniaikakausi ollut jo toistakymmentä vuotta. Nyt saa sellaisen käsityksen, että tämä olisi ainakin osittain muuttunut/muuttumassa. Näin miehenä kyselen, onko asia myös teidän arvon naisten mielestä muutoksessa vai puhutaanko mediassa puppua?

1) Mikä todellisuudessa on karvoitusmuodin jakauma oman havaintosi mukaan tällä hetkellä? Esim jos käyt uimahallissa tai salilla suihkussa niin millaisia havaintoja olet tehnyt?

5) Mikä on ennusteesi karvoitusmuodin kehittymisen osalta seuraavan 10 vuoden perspektiivillä

Aina on ollut karvat ja on vastakin. Jos jotakuta ei miellytä, häipyköön. Kukaan ei ole valittanut.

Viimeksi muokattu:
leena

Oiskos näin

1 Nuorilla aikas paljo posliinii taiks kiitorataa mut myös siistittyy laajempaa karvotusta. Ja viime ailoina hivenen karvasuus lisääntyny mut ei fullbushit vaan siistit rajatut kaistat ja kolmiot.

2 & 3 Kolme vuotta sit vielä vain pikkutupsu vaon päällä, nyt selkee kuuden sentin kaista.

4 Nyt menee mut aiemmin mies halus enempi silmän iloa...

5 Tulee menee siihe ett tulevaisuudessa 80-luku palaa?

6 ajellut kassit ja varsi. Mielellää myös lyhennetty sentin mittasels barren yläpuolelta. Tarkat rajat molemmilla ehdottomasti! Miehellä lyhennetty neliö 5x5 cm ja must aika siisti.

Viimeksi muokattu:
Noorza93

Eipä se mitenkään muuttunu ole, päinvastoin kyllä karvat on naisilla out ja toivottavasti ei palaa
1) omanikäisistä,20v, ompa melkein kaikki ns. Posliinina tai pikkuviivasia, ei muutosta havaittavissa
2) en, karvat veks 3 vuotta sitten
3) posliini
4) ei vakituista, mut aina kun on mies niin kyllä kiinnostaa seivattu
5) varmaan lopultakin lähtee
6) sentin sänkikulli on hyvä, siis karvat sentin ja kulli kakskyt... tekee hyvää tiukassa pimpissä

Viimeksi muokattu:
kakara viel

1) En oikeastaan ole siellä juuri käynnyt kun en halua nähdä ihmisten karvoituksia, voisi kyllä kuvitelal, että harva osaa välittää karvoituksestaan siellä vieläkään

2) Kyllä, totesin, että posliini on paras juuri minulle aika vähän aika sitten

3) Posliiniksi kerran viikossa

4) Ei ole tällä hetkellä miestä

5) Jos totta puhutaan niin en ihmettelisi, jos karvoituksia alettaisiin värjäämään -.- Ihan tosissaan luulen, että karvoja pyritään poistaa pysyvästi pois tieltä tulevassa. Nyt keinot ovat surkeat ja eikä monenkaan kerran jälkeen ole varmaa, että tulos on pysyvä.

6) Mielellään posliini tai ainakin, että ei ole sellaisissa paikoissa karvaa mitkä estävät tiettyjen paikkojen nuolemisen

Sanni
Mun veikkaus että mirrit lisääntyy jonniin verran. Mut ei seiskytluvun totaalipehkot (paitsi hipeillä ja äärifeministeillä) vaan siistit, stilisoidut ja tarkkarajaset neatly trimmed mirrit. Itellä tuuhee pikkukolmio jota vielä blondina värjään tummanruskeeks. Kiva ku on tuuhea ja kiiltää. Uimahallissa vanhoilla eukoilla römpsät, teineillä posliinit tai viivat mutta plus 30 v ehkä hivenen just neatlyt lisääntyneet. Meillä mies haluu nimenomaan kauniin tumman karvapimpin koska se on esteettisesti niin naisellinen ja kaunis. Ei kuulemma voisi tulla posliinipimpukkaan varsinkaan jos vielä häppärit ois leikattu kirurgisesti pikkutytön kaltaiseksi. Arvostaa kunnon tyylikästä aikuisen naisen tuheroa mutta sen täytyy olla siisti ja tarkkarajanen. Ite tykkään myös leveestä kaistasta ja sellasestakin jossa isojen huulten päällä on siisti sentin karvotus mut heti huulten ulkopuolella täysin paljasta. Mies tykkää ulkonevista pikkuhäppäreistä ja palvoo pimpsaani. Mies siisti omat vehkeensä. Ite voisin tykätä ett ottaisi iteltään pois vielä vähän lisää. Ehkäpä sukupuolten kontrasti haetaan tulevaisuudesta siten että miehillä varsin niukka karvotus tai jopa aivan posliini jollon kulli pääsee koko komeuteensa ja sit taas naisilla selkeen feminiininen mirri joka tarjoaa munalle täyden naisellisen tyydytyksen. Ja kyllähän se btw on ihan eri näköstä kummulle lastit päästäessä tulla karvakolmiolle kuin pelkälle nahalle...

Luomu
On muuttumassa. Itsevarma nainen uskaltaa olla (lähes) luonnontilassa. Hivenen siistitty mutta luonnollinen. Sama juttu miehille. Suomalainen mies on kuiteskin nätti karvoineen kun ei näytä miltään elukalta.

Just juteltiin yhen uuden tuttavuuden kanssa aiheesta. Ollaan molemmat kiinnostuneita ulkonäkö-asioista.

Trendit tulee ja menee. Samat jutut ei jatku ikuisesti. Myös silikonit, irtoripset ja -tukat on jo niin nähty. Täytyy jopa varoa meikkaamasta ripsiä liian irtoripsien näkösiksi nykyään.

testosteroni
On muuttumassa. Itsevarma nainen uskaltaa olla (lähes) luonnontilassa. Hivenen siistitty mutta luonnollinen. Sama juttu miehille. Suomalainen mies on kuiteskin nätti karvoineen kun ei näytä miltään elukalta.

Just juteltiin yhen uuden tuttavuuden kanssa aiheesta. Ollaan molemmat kiinnostuneita ulkonäkö-asioista.

Trendit tulee ja menee. Samat jutut ei jatku ikuisesti. Myös silikonit, irtoripset ja -tukat on jo niin nähty. Täytyy jopa varoa meikkaamasta ripsiä liian irtoripsien näkösiksi nykyään.

Ongelma on vain siinä, että ruotsalaisilla, suomalaisilla ja norjalaisilla miehillä on hyvin vähän karvoitusta vaikkapa britteihin, venäläisiin ja virolaisiin verrattuna. Usealla nuorellakaan äijällä ei ole enää edes viiksiä.

Viimeksi muokattu:
---------

En katsele uimahalleissa tai salilla toisten karvoituksia.

En. Koska koskaan ei mitään tyyliä ole ollut. fiilisten mukaan.

Sellainen ettei sitä ole. Ajetaan silloin kun karvat alkaa häiritä, syystä tai toisesta, tai jätetään ajamatta. Siistin kyllä reunat ettei tursua yli pikkuhousujen sivuista.

menee, sillä kummallakaan ei ole tässä suhteessa mieltymyksiä. Tai ei ollut, kun otin takaisin sinkkuelämäni. Tai ehkä me molemmat tykkäsimme siitä tyylistä, että on siistitty, ei kokonaan posliini. Itse pidän posliinista sen vuoksi, että karvat ei nipistele, jos sattuu vaikka johonkin väliin jäämään. ja joskus ne vaan ärsyttää. Esim. kesällä on kivempi olla vähän vähemmän karvainen, kun on kuuma muutenkin.

Hyväksytään enemmän yksillöllisyyttä ja halutaan vaihtelua "muodin" sijaan. Kaikki tekee mitä huvittaa eikä sitä mitä mediassa uskotellaan.

(en muuten usko, että on ollut edes mitään karvatonta muotia. Siitä toki puhutaan mediassa, mutta IRL on toinen juttu, ainakin tuttuni, joka on ammatiltaan kätilö ja on vuosittain hoitamassa papojen joukkoseuloja kertoi, että siistitty alapää on yleisempi kuin kokonaan posliini.)

Ei mitään väliä. Kaikista tärkeintä minulle on se, että karvat ei haise vanhoille (tai uusille) eritteille. Että pitää huolta hygieniastaan ja jos on perskarvoja, niin muistaa sitten pestä kunnolla vedellä ja intiimialueen pesuaineella niin persauksen kuin välilihan alueen. Puhtaus on puoli ruokaa seksissäkin.

Tummat, kiharaiset karvat
Sama juttu täällä, en ole ollut koskaan " Posliini" enkä koskaan tule olemaankaan. Minä ajelen vain kasvoista karvat pois jos jotain haivenia sattuu olemaan sekä kainalokarvat kokonaan.
Minun käsivarsiin ja sääriin ei ole mitään karvoitusta sattunut kasvamaan, joten niitä ei ole tarvinnut ajella ollenkaan. Olen saanut luonnonlahjana sopivan tuuhean, luonnonkiharan häpykarvoituksen, joka mielestäni on aina ollut tosi hyvännäköinen. Olen tehnyt vain hieman nk. bikinirajausta, ettei pikkuhousuista ja uima-asuista tule mitään karvoja näkyville. Kukaan mies ei ole koskaan sanonut mitän negatiivista minun kissimirristäni..
Minusta on hauska katsoa esim. 70-luvun seksielokuvia, koska niissä oli vielä sekä miehillä että naisilla täysin luonnonmukainen karvoitus, joillakin miehillä rintakarvojen lisäksi karvoitus kulki
kaulasta sinne haarovälliin saakka ja joillakin oli reidetkin aivan karvoituksen peitossa...
Minä pidän karvaisista miehistä, he ovat miehekkäitä ja seksikkäitä ja luonnollisia...
Miehen karvaista rintakehää on ihana haroa sormillaaan...

Yhteistyössä