Onko nainen susi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks vaan_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän tätä tapahtuu. Miesystävä on jättämässä minua, eikä takuulla vähiten eksänsä vuoksi, vaikka muuta väittää.

Nainen jätti hänet toisen miehen vuoksi jokunen vuosi takaperin, mutta on alkanut vähitellen tunkeutua takaisin mieheni elämään, koska tuo uusi, jännittävä suhde ei sitten toimikaan...Nainen aikoo jättää tuon miehen, jonka sitten vähitellen havaitsikin vääräksi. Ja kas kummaa, aivan samaan syssyyn minun mieheni kertoo vaivautuneena, ettei taida pystyä jatkamaan suhdetta kanssani.

En usko,että he ovat esim. sänkyyn menneet tässä välissä, mutta näkyy vanha suola janottavan niin kovasti, että kai sekin pian on edessä.

Olisin tahtonut pitää tämän miehen. Mutta jos hän ei tahdo mennä elämässä eteenpäin vaan mieluummin palaa pettäjäeksänsä (on pettänyt edellisiäkin miehiä) kanssa kimppaan, niin en kai jaksa alkaa taistella.

Alkuperäinen kirjoittaja suentassu yhä:
Entäs jos...

- ex on kuullut mieheltä vain sen version, että mies deittailee satunnaisesti jotakuta/joitakuita, mitään vakavaa ei ole menossa... "Säännöllisesti ja pitkiä aikojakin on vietetty öitä yhdessä, tunteita on ei kai mies olisi yhä kanssani, jos sillä olisi muuta vakavaa, onhan se rehellisen oloinen mies".

- Mies haluaa nyt vain vähän katella tilannetta (ja samalla nyppiä rusinat pullasta, tai kaikista pullista).

Sinun ehkä kannattaa myös nyt viileästi silmäillä, mitä se mies oikein tahtoo (paitsi kaikki rusinat). Tuskin se ex tätä kaikkea on järjestänyt pelkästään harmiksesi. Jos mies on vietävissä, hetken päästä exän tilalla on Seuraava, ja se voi olla vielä pahempi nakki.

En enää uskokaan että exänsä on harmikseni mitään (paljon) järjestänyt, voi olla että mies on kertonut olevansa vapaa. vaikka keväällä exälle selvisi että olen olemassa, sain sen vaikutelman että siitä tuli mustis kuultuaan minusta. ehkä sittenkin kilpailua? onhan hän vahvimmilla kun ovat niin kauan olleet, paitsi mies oli pääsemässä siitä irti jo. mutta mies kuin mies lankeaa tilaisuuden tullen!

Alkuperäinen kirjoittaja Hautakimppu:
Kyllähän tätä tapahtuu. Miesystävä on jättämässä minua, eikä takuulla vähiten eksänsä vuoksi, vaikka muuta väittää.

Nainen jätti hänet toisen miehen vuoksi jokunen vuosi takaperin, mutta on alkanut vähitellen tunkeutua takaisin mieheni elämään, koska tuo uusi, jännittävä suhde ei sitten toimikaan...Nainen aikoo jättää tuon miehen, jonka sitten vähitellen havaitsikin vääräksi. Ja kas kummaa, aivan samaan syssyyn minun mieheni kertoo vaivautuneena, ettei taida pystyä jatkamaan suhdetta kanssani.

En usko,että he ovat esim. sänkyyn menneet tässä välissä, mutta näkyy vanha suola janottavan niin kovasti, että kai sekin pian on edessä.

Olisin tahtonut pitää tämän miehen. Mutta jos hän ei tahdo mennä elämässä eteenpäin vaan mieluummin palaa pettäjäeksänsä (on pettänyt edellisiäkin miehiä) kanssa kimppaan, niin en kai jaksa alkaa taistella.

Luulen että jos miehesi ja exänsä päättävät jatkaa suhde ei toimi kauaa, se on niin monen kohdalla nähty, se on vain tekohengitystä aikansa.
Niin minäkin luulin että mieheni ja exänsä eivät makaa, edes tapaile, mies salasi koko seurustelumme ajan asian. Aina löytyy tilaisuus ja aikaa pettää, siitä se ei ole kiinni. Tarkkaileppa vähän miestäsi ja sen puuhia, mutta älä esim. tekstareita ala tutkimaan, tai oma asiasi. minä en sellaiseen ryhtyisi, muutenkin saa asioita selville. sillä naisen vaistolla. :)
Ehkä sun kannattaisi jättää mies jos se on jo vihjannut siihen suuntaan? se pitää sua vain varalla odottaessaan exänsä paluuta? ja aina vaikeammaksi menee mitä kauemmin jatkat kulissiliittoa, parempi lopettaa ajoissa.

hivelee, kun naisen uusi ei ollutkaan niin hyvä kuin hän oli ollut, kun nainen tulee ovia raapimaan. Sitä ei tiedä, he voivat jatkaa tuota kauankin jopa mennä yhteenkin vielä. Nainen on naiselle susi, se on nähty niin monta kertaa.

Minulla on "salasuhde" entisen mieheni kanssa. Heittomerkeillä siitä syystä, että on yleisesti tiedossa, että tapailemme säännöllisesti lasten vuoksi, mutta siitä, että meillä on myös jälleen suhde, ei tiedä kukaan.
Ei edes se miehen nykyinen tyttöystävä.

Alkuperäinen kirjoittaja Salainen entinen:
Minulla on "salasuhde" entisen mieheni kanssa. Heittomerkeillä siitä syystä, että on yleisesti tiedossa, että tapailemme säännöllisesti lasten vuoksi, mutta siitä, että meillä on myös jälleen suhde, ei tiedä kukaan.
Ei edes se miehen nykyinen tyttöystävä.

so what jollei teillä kummallakaan ole uutta sussua, mutta jos on olette itsekkäitä ja saatte vielä ansionne mukaan.
toivottavasti lapsenne on vielä pieniä eikä käsitä sairasta touhuanne.
eräskin ex-rouva tapaili salaa ex-miestään ja samalla antoi "tuliaisia" joten molemmat kärysivät. ja molemmat olivat myös yksin tämän jälkeen. ei kelvannut ex-pari enää toisilleen eikä myöskään uusille kavereilleen. aivan oikein!

Meidän uusi suhteemme ei kompastu edellisen lopettaneisiin ongelmiin. Etenemme hiljaa hyvää tulee tahtiin.
Kumpa vaan se laastarinainen älyäisi siirtyä vilttiketjuun tehtävänsä täytettyään.
Ja lapsethan ovat riemuissaan, kun isi käy useammin kotona!

Meidän uusi suhteemme ei kompastu edellisen lopettaneisiin ongelmiin. Etenemme hiljaa hyvää tulee tahtiin.
Kumpa vaan se laastarinainen älyäisi siirtyä vilttiketjuun tehtävänsä täytettyään.
Ja lapsethan ovat riemuissaan, kun isi käy useammin kotona!

kun teillä alkaa arki miehesi kanssa niin se laastarinainen hoitaa ne muut hommat..eli ne jutut mitä sä et 'jaksa'..lasten hoito verottaa, kotiaskareet jne..silloin mies menee taas laastarin luo..saa ainutlaatuista seksiä, rauhassaoloa..........

Empä usko. Meidän suhteemme päättyi aiemmin ihan muihin syihin, kuin huonoon seksiin... Seksi on itseasiassa ainut asia, mikä meillä on aina toiminut.:)

Pelkkä hyvä seksi ei riitä jotta parisuhde onnistuu.
Viettääkö ex-miehesi öitä luonasi, jos niin luulisi käryn kohta käyvän ja hänen naisensa saavan tietää.
Lapsesi ovat ilmeisesti vielä pieniä mutta kun kasvavat isoksi tajuavat asiat..teidän soutamisenne ja huopaamisenne, naimisenne jne..

Yhteistyössä