Onko nainen enää terve jos tekee yli 5 lasta?

  • Viestiketjun aloittaja pohtii
  • Ensimmäinen viesti
Tietystihän tämä maailma on lapsia pullollaan...mutta mutta...mielenkiintoinen kysymys..jäin miettimään. Neljän lapsen äitinä haaveilen juuri viidennestä ja sen jälkeen kuudennesta. Sitte ehkä tulee jo ikä vastaan. En ole koskaan ajatellut itseäni sairaana, mutta jännä kommentti. Tunnen kyllä muutaman miehen joiden mielestä olisi parempi jos nainen olisi kesät paksuna ja talvet ilman kenkiä. Tähän syynä mustasukkaisuus, sen ymmärrän jonkinlaiseksi sairaudeksi, mutta naisen osalta jäin miettimään, en tiedä täydellistä vastausta.
 
Tuskin mikään fetissi
Mun kaverilla on 5 lasta ja en usko että lapsiluku jää tuohon. Lapsia hän haluaa omien sanojen mukaan sen takia ettei tarvitse mennä töihin tai opiskelemaan. Sairasta? En tiedä.

Täysjärkinen ihminen kuitenkin kyseessä ja hoitaa ja rakastaa lapsiaan esimerkillisen hyvin.
 
harmaa
Oon miettinyt välillä samaa. Lapset ovat tietenkin ihania ja on varmasti ihanaa kun on monta lasta, mutta viisi alkaa jo olla musta yläraja.

Musta naisen on oltava jotenkin tyhmä, jos haluaa olla koko elämänsä äitiyslomalla ja raskaana. Että eikö oma mielenterveys kaipaisi kuitenkin jotain muitakin haasteita työelämässä? Varmasti on omat haasteensa monen lapsen kanssa kotona olemisessakin, mutta säälittää silti nuo naiset. He varmaankin luulevat haluavansa juuri tuollaista elämää, mutta mietityttää, että tietävätkö he muunlaisesta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Oon miettinyt välillä samaa. Lapset ovat tietenkin ihania ja on varmasti ihanaa kun on monta lasta, mutta viisi alkaa jo olla musta yläraja.

Musta naisen on oltava jotenkin tyhmä, jos haluaa olla koko elämänsä äitiyslomalla ja raskaana. Että eikö oma mielenterveys kaipaisi kuitenkin jotain muitakin haasteita työelämässä? Varmasti on omat haasteensa monen lapsen kanssa kotona olemisessakin, mutta säälittää silti nuo naiset. He varmaankin luulevat haluavansa juuri tuollaista elämää, mutta mietityttää, että tietävätkö he muunlaisesta?

Oletko ajatellut, että joku toinen on erilainen kuin sä ja viihtyy kotona ja pitää kenties sua hieman tyhmänä kun et ymmärrä hyvän päälle. =)

(en minä )
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Oon miettinyt välillä samaa. Lapset ovat tietenkin ihania ja on varmasti ihanaa kun on monta lasta, mutta viisi alkaa jo olla musta yläraja.

Musta naisen on oltava jotenkin tyhmä, jos haluaa olla koko elämänsä äitiyslomalla ja raskaana. Että eikö oma mielenterveys kaipaisi kuitenkin jotain muitakin haasteita työelämässä? Varmasti on omat haasteensa monen lapsen kanssa kotona olemisessakin, mutta säälittää silti nuo naiset. He varmaankin luulevat haluavansa juuri tuollaista elämää, mutta mietityttää, että tietävätkö he muunlaisesta?
En usko että tietävät. Minusta tuollasilla naisilla on huono itsetunto. Ainoa mihin uskovat kykenevänsä on lasten synnyttäminen.
 
äiskä
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
meitä on paljon ja äiti aina sanoi, että kaikki sai tulla ketkä halus..muakin imetetty 3 vuotta.. se on vaan niin lapsirakas ollu aina..
Onko se enää tervettä ollu?
nyt menee loukkauksen puolelle. kyllä hän on erittäin terve ja ei lainkaan itsekäs, niin kuin monet nykymammat...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Oon miettinyt välillä samaa. Lapset ovat tietenkin ihania ja on varmasti ihanaa kun on monta lasta, mutta viisi alkaa jo olla musta yläraja.

Musta naisen on oltava jotenkin tyhmä, jos haluaa olla koko elämänsä äitiyslomalla ja raskaana. Että eikö oma mielenterveys kaipaisi kuitenkin jotain muitakin haasteita työelämässä? Varmasti on omat haasteensa monen lapsen kanssa kotona olemisessakin, mutta säälittää silti nuo naiset. He varmaankin luulevat haluavansa juuri tuollaista elämää, mutta mietityttää, että tietävätkö he muunlaisesta?
En usko että tietävät. Minusta tuollasilla naisilla on huono itsetunto. Ainoa mihin uskovat kykenevänsä on lasten synnyttäminen.
Mäpä luulen, että sulla on huono itsetunto, jos uskot että naisen pitää tehdä jotain, (mitä?) elämällään.

Kai sitä nyt saa elää kuten itse parhaaksi näkee?

 
Niinpä
Näin kesällä rannalla perheen, neljä lasta, vanhin 5v. ja äiti viimeisillään raskaana. Äiti selvästi väsynyt ja hermostunut: yksi lapsista sanoi että vesi on kylmää, tähän äiti karjaisi että "meet sitten autoon istumaan jos ei tee mieli uida!". Tämä siis muiden ihmisten kuullen, mitä meno onkaan kotona. Joidenkin pitäisi tutkituttaa päänsä ennenkuin tekevät lapsia kuin siimaa. Toisinaan tietysti uskonto on syynä, mikä on taas oma lukunsa ja sairasta. Kannattaisi miettiä muita pätemisen tapoja kuin lasten teko! On sairasta jos tekee lapsia siksi ettei tarvitse mennä töihin tai opiskella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Siis niinkon mitä vitun huomiota muka sai esikoisen jälkeen?

(kysyn vaan)
Mä kyllä kehtaan tunnustaa, että nautin raskaana olosta ja pikkuvauva ajasta just sen huomion takia.
Ei tarvi tehdä mitään ja kaikki höösää ympärillä.
Mutta kyllä se syy lasten tekoon on puhtaasti biologinen; tarve saada lapsia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä:
Näin kesällä rannalla perheen, neljä lasta, vanhin 5v. ja äiti viimeisillään raskaana. Äiti selvästi väsynyt ja hermostunut: yksi lapsista sanoi että vesi on kylmää, tähän äiti karjaisi että "meet sitten autoon istumaan jos ei tee mieli uida!". Tämä siis muiden ihmisten kuullen, mitä meno onkaan kotona. Joidenkin pitäisi tutkituttaa päänsä ennenkuin tekevät lapsia kuin siimaa. Toisinaan tietysti uskonto on syynä, mikä on taas oma lukunsa ja sairasta. Kannattaisi miettiä muita pätemisen tapoja kuin lasten teko! On sairasta jos tekee lapsia siksi ettei tarvitse mennä töihin tai opiskella.
Kainosti huomautan nähneeni yhden lapsen huutavia äitejä...
 

Yhteistyössä