Onko nainen auttamatta huora, jos hänellä on useampi seksikumppani?

Näinkö tosiaan on? Tuli mieleen tosta ketjusta, jossa kerrottiin, että avioliitto kestää jos naisella ei oo ollut montaa seksikumppania. Siellä joku älykkö totes, jotain, että kuka nyt huoran kanssa haluais olla. Eikös huora kuitenkin ota maksun kun antaa seksiä? Eikö nainen sitten saa haluta seksiä?
 
"pulu"
Ei sen enempää, kuin mieskään. Itse en olisi huolinut miestä, jolla olisi ollut vilkas seksihistoria koska en halua kohdunkaulan syöpää, enkä kurkkusyöpää. Jos olisin itse ollut monen miehen kanssa, en voisi tietysti asettaa tälläisiä vaatimuksia.
 
nykyaikana huora voi olla näköjään myös silloin, kun ei ole ainuttakaan seksi kumppania. ainakin noiden murkkuikäisten keskuudessa. esim. mun tytöstä tuli huora sen parhaalle kaverille sen jälkeen, kun oli kieltäytynyt varastamasta kaverilleen irtokynnet halpiksesta
 
....
Ei nyt huora, mutta ehkä vähän kevytkenkäinen?
Jos itte alkaisin seukkaamaan miehen kanssa joka on ennen vaihtanut seksikumppania kuin sukkia, niin kyllä minua epäilyttäisi että riitänkö tosiaan minä koko loppuelämäksi vai alkaako hän pikkuhiljaa etsimään seuraajaa.
 
Huora = prostituoitu, seksi on seksiä ja sitähän saa kuka tahansa toisen täysi-ikäisen ja halukkaan kanssa harrastaa niin paljon kuin sielu sietää. Jos joku katsoo tarpeelliseksi siihen mielipiteellään puuttua, voi kyllä katsoa peiliin ja hankkia ihan oman elämän.
Tarkoitat varmaan yli 16 vuotiaan ja halukkaan. Rahaa saa sitten ottaa yli 18 vuotiaana.
 
"vieras"
Kyllä jonkun mielestä on, jos asenteet ovat jääneet 50-luvulle. Aloituskin on aika 50-lukulainen. Itseasiassa huoraamisessakaan ei ole mitään huonoa. Ammatti se on melkeinpä siinä kuin mikä muukin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25430838]Jos on saanut maksun seksikumppaneilta, niin on![/QUOTE]
Ei ole. Joku joka on satunnaisesti ottanut maksun seksistä ei ole prostituoitu. Jos sitä tekee säännöllisesti, niin sitten on. Huora -sanalla ei ole mitään merkitystä. Se on asenne päässä, jolla jokainen tarkoittaa mitä tarkoittaa.
 
Mun mielestä naiselle ei pitäisi antaa minkäänlaista lisänimeä (ei edes ehdotettua kevytkenkäistä) jos nainen harrastaa seksiä. Sinkkuna ollessa se seksikumppani voi muuttua tiheestikkin, mutta se ei ole kiellettyä. Seksi on luonnollinen asia ja sinkulla ei useimmiten ole mahdollista harrastaa sitä silloin kun haluaa, niin miksei harrasta sitä silloin kun siihen on mahdollisuus?

Miksi naiselle ei anneta mahdollisuutta harrastaa seksiä niin paljon kun vain jaksaa, ilman huoran maineen saamista? Toista se vaan on kun mies käy polkasemassa kadun jokaista vapaata naista..
 
[QUOTE="vieras";25430863]Kyllä jonkun mielestä on, jos asenteet ovat jääneet 50-luvulle. Aloituskin on aika 50-lukulainen. Itseasiassa huoraamisessakaan ei ole mitään huonoa. Ammatti se on melkeinpä siinä kuin mikä muukin.[/QUOTE]

Haluaisit äitisi, siskosi, tyttäresi harjoittavan ko. "ammattia"? Epäilenpä.
 
"Tiina"
No olenko minä sitten huora arvon palstalaisten mielestä....?

Tässä joku vuosi takaperin elelin sinkkuna ja minulla oli hyvin vilkasta...lähes joka ilta (tai ainakin vähintään 3 eri miestä viikossa) olin eri miehen kanssa ja jokaisen kanssa harrastin seksiä ja usein sain miehiltä pieniä lahjoja mm. suklaata, viiniä, kynttilöitä jne.
 
[QUOTE="Tiina";25431385]No olenko minä sitten huora arvon palstalaisten mielestä....?

Tässä joku vuosi takaperin elelin sinkkuna ja minulla oli hyvin vilkasta...lähes joka ilta (tai ainakin vähintään 3 eri miestä viikossa) olin eri miehen kanssa ja jokaisen kanssa harrastin seksiä ja usein sain miehiltä pieniä lahjoja mm. suklaata, viiniä, kynttilöitä jne.[/QUOTE]

Huoruudestasi osaa sanoa, mutta en mielelläni sinua puolisoksi ottaisi. Omaathan myös tatuointeja?
 

Yhteistyössä