Onko nätit ?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
IHQ-DAA! Mutta kuvitelkaa tohon vielä vähän tukevampi ihminen, ja se läskiröllö tohon vyötärönauhan yläpuolelle :heart: :heart: Tai sitten tämmöinen tosi lyhyt ihminen kuten minä, tissitkin varmaan menis tonne housujen sisälle, ihqihq :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
IHQ-DAA! Mutta kuvitelkaa tohon vielä vähän tukevampi ihminen, ja se läskiröllö tohon vyötärönauhan yläpuolelle :heart: :heart: Tai sitten tämmöinen tosi lyhyt ihminen kuten minä, tissitkin varmaan menis tonne housujen sisälle, ihqihq :heart:
Kääntää taskut nurinpäin ni on rintsikat samassa :whistle: :D
 
lisko
Ei kai mitään sille voi että korkeat vyötäröt on pikkuhiljaa palaamassa. Nyt niitä sit käyttää kaikkein trendikkäin kansa, kun muutama vuosi sitten niitä näki vain peräkylien halpahalleissa...
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Ei kai mitään sille voi että korkeat vyötäröt on pikkuhiljaa palaamassa. Nyt niitä sit käyttää kaikkein trendikkäin kansa, kun muutama vuosi sitten niitä näki vain peräkylien halpahalleissa...

No ei ne koskaan ole vielä NOIN korkeita ollu. B)
Noitten pöksyjen nimi on muuten "eiffeltower".. miksiköhän. :D
 
lisko
No ei ihan noin korkeita. Mut aika karseen korkeita oli jotkut niistä -80-luvunkin farkuista... Kohta nekin voi kaivaa kaapista. Kivipesu saapuu varmaan kauppoihin hetkenä minä hyvänsä.
 
Minnuu kävi jo raskausaikana ahistamaa, ku oli muutamat äitiyshousut, mitkä vedettiin tuohon mahan päälle... Tuntu ku ois kainaloissa asti ollu...Enimmäkseen tulikin sit käytettyä löysiä EI-äitiyshousuja, mitkä jäi mahan alapuolelle suoraan...

Noi on ihan järkyttävän rumia housuja :eek:
 

Yhteistyössä