hei kilppari,minulla olivat kumpikin arvo t4v oli 11 ja tsh oli 2,42. ne olivat kumpikin alakantissa,ja vaikka ne olisivat viitearvojen sisällä ja ihan alarajalla sinulla voi olla silti kilpirauhasen vajaatoimintaa.itse minulla on ollut monta vuotta palelua ja alilämpöisyyttä ja kauheita viikon kestäviä voivattomuus- ja väsymyskohtauksia,myös nopeita ja hitaita rytmihäiriöitä.eräs lääkäri laittoi päivystyksessä sattumalta kilpirauhaskokeeseen kun kävin muun asian takia.eilen aloitettiin tyroksihoito.älä usko terveydenhoitajia,eivät ole lääkäreitä.kyse voi olla vajaatoimisesta kilpirauhasesta vaikka arvot ovat viiterajan alapuolel,mut sisällä,miten monesti käyvät siel alhaalla,eli viiterajojen alapuolella,koska kilpirauhanen tuottaa hormonia erilailla esim.aamusta.tänään otin ekan tabletin,vaikutukset eivät vielä näy.ajattele olin niin voimaton et kun teen puutöitä,niin en jaksanu edes ruuvia vääntää ruuvimeisselillä kiinni.oma kunnanlääkäri ei ottaantunu asiaan,tääl kävi oulusta sisätautien erikoislääkäri joka vei asiaan eteenpäin.on oltava kovana.pitäs potilaan oireita kuunnella jos ei elämästä meinaa tulla mitään väsymyksen ja voimattomuuden takia,ei kaikki silloin ole kunnossa,pitäs lääkärinkin se tajuta.aina ei löydy niin kiireetöntä ja inhimillistä lääkäriä.kaikkea hyvää sinulle ja pidä puolesi.terveisin "poutapilvi"