Onko nää kengät harmaat vai vaaleanruskeat?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="ååå";24544831]ruskeilta näyttää, eikö kuvauksessa sanota tai siinä värivaihtoehdossa?[/QUOTE]

On, halusin vaan tietää moniko muu näkee ne ruskeana. Että onko mulla silmissä vikaa kun musta ne on ruskeat eikä harmaat.

ap

"vieras"
[QUOTE="nin";24544883]Myihän ne sitä tummansinistä (mustikan väristä) haalariakin harmaana... että toosi hyvällä värisilmällä varustettu naputtelee heillä noi värivaihtoehdot![/QUOTE]

no näköjään.

ap

"vieras"
Sopiiko tollaset muuten yhtään farkkujen kanssa? Kun pojalle pitäis jotkut edes vähän vettä hylkivät kengät ostaa syksyksi, mutta tuntuu että mitkään niistä ei oikein sovi farkkujen kanssa ja streetkengät ei pahemmin märkää pidä...saappaita ei suostu laittamaan (koululainen).

[QUOTE="vieras";24544862]On, halusin vaan tietää moniko muu näkee ne ruskeana. Että onko mulla silmissä vikaa kun musta ne on ruskeat eikä harmaat.

ap[/QUOTE]

Näyttö vaikuttaa paljon asiaan.

"vieras"
mä näen kuvassa ruskeat kengät. Ajattelen asian niin päin, että jos joku sanoo näyttävänsä harmaat kengät, niin yllättyisin jos näkisinkin tollaiset. Mut eri asia jos sanois että ruskeat.

Yhteistyössä