Onko nää toiveet miehestä ihan epärealistisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sinkku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sinkku"

Vieras
Olen tässä yksinhuoltajana pyörinyt pari vuotta ja funtsinut asioita. Haluaisin miehen, joka:

- on rehellinen ja luotettava, mielellään sellainen, joka puhuu asioista eikä pidä kaikkea sisällään
- arvostaa työntekoa eikä halua lojua toimettomana, ei kuitenkaan työnarkomaani
- osaa huolehtia itsestään ja kodistaan
- on iloinen, ystävällinen, huumorintajuinen ja edes vähän romanttinen
- ei käytä paljon alkoholia, muista päihteistä nyt puhumattakaan
- suvaitsevainen noin yleensä eli ei tunne vahvaa vihaa ketään/mitään kohtaan (ainakaan niin että toisi sitä ilmi jatkuvasti)
- hyväksyisi lapseni

Onko nuo ihan epärealistisia kriteerejä? Toki hyvä ulkonäkö on vielä plussaa. Huomaan nyt, että kriteerit täyttävä mies olisi eksäni täysi vastakohta, mikä on tietysti hyvä asia, koska emme eksän kanssa enää pystyneet olemaan yhdessä täysin erilaisten arvojemme takia. Miehen ei tarvitsisi olla korkeasti koulutettu ja hyvin tienaava, kunhan pitää työstään ja saa siitä palkkaa. Minusta on jostain syystä tähän saakka kiinnostuneet vain varatut. :( Viimeisimpänä hyvän ystäväni mies. :x Haluaisin niin kokea aitoa rakkautta. Että mies olisi kallioni ja minä hänen. Että olisin hänelle se tärkein ja hän minulle. Että voisi toisen vierellä seistä täysin omana itsenään. *syvä huokaus*

Mun mies on just tuollainen, enkä hänestä luovu. Valitettavasti luulen että heitä ei kovin montaa ole vapaana yli 25-vuotiaissa.

Toivottavasti löydät kuitenkin, varmasti vielä joku odottaa juuri samanlaista aitoa rakkautta =)

- on rehellinen ja luotettava, mielellään sellainen, joka puhuu asioista eikä pidä kaikkea sisällään

Olen rehellinen, luotettava, empaattinen ja tunteellinen

- arvostaa työntekoa eikä halua lojua toimettomana, ei kuitenkaan työnarkomaani

Arvostan työntekoa, mutta raha ei ole minulle kaikkikaikessa

- osaa huolehtia itsestään ja kodistaan

Huolehdin ulkonäöstäni, harrastan paljon liikuntaa, kodin sisustaminen on minulle rakas harrastus ja pidän kotini siistinä

- on iloinen, ystävällinen, huumorintajuinen ja edes vähän romanttinen

Olen iloinen, ystävällinen, huumorintajuinen, romanttinen ja paljon paljon muuta

- ei käytä paljon alkoholia, muista päihteistä nyt puhumattakaan

Juon alkoholia pari kertaa vuodessa, en tupakoi, enkä käytä muitakaan päihteitä, paitsi kahvia :)

- suvaitsevainen noin yleensä eli ei tunne vahvaa vihaa ketään/mitään kohtaan (ainakaan niin että toisi sitä ilmi jatkuvasti)

Olen suvaitsevainen, mutta tässä tulee jossain kohdin kuitenkin raja vastaan

- hyväksyisi lapseni

Rakastan lapsia

Niin... Sinkkuna jo vuosia.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;26587241:
on epärealistisia toiveita. kaikkea ei voi saada.

Voi saada enemmänkin. Miekii sain.

Falling-in-love-3-love-19770678-500-469_large.png

• Tykkää
Reactions: Data
eivät ne ole epärealistisia, mutta ehkä saa hiukan etsiä ennenkuin löytää samassa miehessä kaikki nuo piirteet :saint:

No niinpä! Mistä sellaista edes etsiä? Tai oikeastaan missä tulisin löydetyksi? :D Olen joitakin aloitteita tehnyt itse mutta ne eivät ole johtaneet kovinkaan pitkälle. Nettideittailuakin olen kokeillut, huonoin tuloksin sitäkin. Haluaisin mielummin tavata ihan livenä ekaa kertaa. Baareissa saan huomiota nuoremmilta miehiltä (itse 31v). Eikai siinäkään sinänsä mitään vikaa olisi, mutta en usko että reilu parikymppinen mies olisi valmis hyppäämään perhe-elämään tuosta vain.

[QUOTE="sinkku";26587382]No niinpä! Mistä sellaista edes etsiä? Tai oikeastaan missä tulisin löydetyksi? :D Olen joitakin aloitteita tehnyt itse mutta ne eivät ole johtaneet kovinkaan pitkälle. Nettideittailuakin olen kokeillut, huonoin tuloksin sitäkin. Haluaisin mielummin tavata ihan livenä ekaa kertaa. Baareissa saan huomiota nuoremmilta miehiltä (itse 31v). Eikai siinäkään sinänsä mitään vikaa olisi, mutta en usko että reilu parikymppinen mies olisi valmis hyppäämään perhe-elämään tuosta vain.[/QUOTE]

sepä se- kun kuitenkin perheellinen ei tee asioita samalla tavalla ( tai samassa ajassa ) kuin lapseton..Ja onko tyyppi sitten sellainen, millaisen kuvan itsestään antaa..

Kyllä tuolaisia miehiä löytyy, ei oo epäreallistisia toiveita.

[QUOTE="sinkku";26587382]No niinpä! Mistä sellaista edes etsiä? Tai oikeastaan missä tulisin löydetyksi? :D [/QUOTE]

Suosittelen palstailua mustana täällä ja jottein kaikki munat ois samassa korissa niin vaikka vauvalla myös. Apache forumilla on paljon seuraa hakevia poikia myös. Sellaisia peruskilttejä miehiä.

• Tykkää
Reactions: Data

Uusimmat

Yhteistyössä