Onko nää menkat vai mitä ihmettä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi säikähdys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi säikähdys

Vieras
Menkkojen piti alkaa viime viikon keskiviikkona, ei näkynyt ei kuulunut. Nyt tänään aamulla alkoi kirkkaanpunainen todella vetinen vuoto, ei ole sellainen menkkamaisen paksu eikä joukossa ole mitään hyytymiä tai vastaavaa joita menkkojen aikaan yleensä tulee. Samoin ns menkkakivut ovat kovempia, tuntuu alaselässä ja vatsassa sekä ikealla että vasemmalla puolella, yleensä menkkojen aikaan sattuu vain alaselkään..

tuolla siis pitäisi lukea että sekä oikealla että vasemmalla.

Kivut jotain ihan järkyttävää, vähän samaa luokkaa kuin oli esikoisen synnytksen käynistyessä ja laitokselle lähdettäessä, tuntuu että itkua pitää melkein vääntää.

Keskenmenoa mietin itsekkin, mutta millainen tuo vuoto siinä on?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kivut jotain ihan järkyttävää, vähän samaa luokkaa kuin oli esikoisen synnytksen käynistyessä ja laitokselle lähdettäessä, tuntuu että itkua pitää melkein vääntää.

No se keskenmeno voi alkaa nuin ja myöhemmin hanat sitten aueta.. mulla alko nuin keskenmeno ja sitä kesti alle viikon.. sitten alkokin vuotamaan niin että tuntui..

Alkuperäinen kirjoittaja :(:

No se keskenmeno voi alkaa nuin ja myöhemmin hanat sitten aueta.. mulla alko nuin keskenmeno ja sitä kesti alle viikon.. sitten alkokin vuotamaan niin että tuntui..

Hui.. :( Mistä tietää että kaikki on tullut ulos vai pitääkö käydä jossain ns jälkitarkastuksessa? Miten pian voi uudestaan alkaa yrittämään lasta?

[/quote]

Hui.. :( Mistä tietää että kaikki on tullut ulos vai pitääkö käydä jossain ns jälkitarkastuksessa? Miten pian voi uudestaan alkaa yrittämään lasta?[/quote]

Mulle terkkari sano että jos on tullut kesken viikoilla 5-7 niin ei tarvi mitään tarkastuksia käydä. Ja yrittämään saa kuulemma heti alkaa.

Hui.. :( Mistä tietää että kaikki on tullut ulos vai pitääkö käydä jossain ns jälkitarkastuksessa? Miten pian voi uudestaan alkaa yrittämään lasta?[/quote]

Mulle terkkari sano että jos on tullut kesken viikoilla 5-7 niin ei tarvi mitään tarkastuksia käydä. Ja yrittämään saa kuulemma heti alkaa.[/quote]

Kiitos tiedosta, osaatko sanoa miten tämä vaikuttaa kiertoon? Eli koska voi olettaa että menkat taas alkaa normaalisti jne..? Ja miten pitkä km jälkeinen vuoto yleensä on?

Hui.. :( Mistä tietää että kaikki on tullut ulos vai pitääkö käydä jossain ns jälkitarkastuksessa? Miten pian voi uudestaan alkaa yrittämään lasta?

Mulle terkkari sano että jos on tullut kesken viikoilla 5-7 niin ei tarvi mitään tarkastuksia käydä. Ja yrittämään saa kuulemma heti alkaa.[/quote]

Kiitos tiedosta, osaatko sanoa miten tämä vaikuttaa kiertoon? Eli koska voi olettaa että menkat taas alkaa normaalisti jne..? Ja miten pitkä km jälkeinen vuoto yleensä on?[/quote]

menkat alkaa 4-8 vko:n kuluttua. Mutta menisin sinuna ultraan, mistä sitä tietää vaikka odottaisit kaksosia ja toinen keskeytyy.. Mene ihmeessä lääkäriin. Mulla tuli keskenmeno 6+5 viikolla ja vuoto kesti viikon.. sen jälkeen kävin vain verikokeessa ja kaikki ok.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:

Mulle terkkari sano että jos on tullut kesken viikoilla 5-7 niin ei tarvi mitään tarkastuksia käydä. Ja yrittämään saa kuulemma heti alkaa.

Kiitos tiedosta, osaatko sanoa miten tämä vaikuttaa kiertoon? Eli koska voi olettaa että menkat taas alkaa normaalisti jne..? Ja miten pitkä km jälkeinen vuoto yleensä on?[/quote]

menkat alkaa 4-8 vko:n kuluttua. Mutta menisin sinuna ultraan, mistä sitä tietää vaikka odottaisit kaksosia ja toinen keskeytyy.. Mene ihmeessä lääkäriin. Mulla tuli keskenmeno 6+5 viikolla ja vuoto kesti viikon.. sen jälkeen kävin vain verikokeessa ja kaikki ok.[/quote]

Otitko yhteyttä tk vaiko neuvolaan? Otin joku aika sitten panadolin ja tuntuu että kipu vain yltyy silti. :(