Menkat puuttuu, mitä ihmettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apulipuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apulipuu

Vieras
Ensinnäkin mulla on joka kuukausi (1,5vuoden ajan) samaan aikaan tuntunut kipua toisen munasarjan kohdalla, oletan että on oviskipua, sillä aina 14päivää tuosta, mulla alkaa menkat. Nyt edeltävän kuukauden aikana mulla ei tuota kipua ole tuntunut. Laskin menkkojen alkamispäivän aina tuosta oviskivusta mutta nyt en luonnollisestikaan ole niin voinut tehdä. Viimeisistä menkoista laskettuna kuukautisten olis pitänyt alkaa suunnilleen viime viikon torstain kieppeillä tai mahdollisesti viime viikonloppuna viimeistään.

Menkkoja ei kuulu. Tein tiistaina raskaustestin ja se oli nega.. testi oli first signal merkkinen muistaakseni. Eli nyt menkat myöhässä viikon tai pari päivää yli. Mutta voiko muka olla, että mulla ei ois raskaus vielä näkynyt? onko kokemuksia tuosta testistä?
Ekassa raskaudessa sain hyvin haalea plussan, kun menkat oli päivän tai kaksi myöhässä.

Ja ei johdu siitä menkkojen myöhästyminen, että odottaisin raskautta. Tulis nyt kyllä tosi huonoon saumaan. Mutta mulla ei koskaan ole näin paljoa menkat myöhässä. Yleensä kierto on aina sen 30-33päivää. Ihan hämillään olen mistä nyt yhtäkkiä johtuu..

jokaisella varmaan joskus tuo kierto heittelee, jopa ilman tunnistettavaa syytä. Onko ollut stressiä? Elämän muutoksia tms? Mulla oli viime kesänä muuttorumban aikoihin menkat kaksi viikkoa myöhässä. Varasin ajan jo gynelle mutta seuraavana aamuna kun sinne lekurille piti mennä niin menkat vaan alkoivat.
Jos ei vuoto ala, niin tee uusi testi tässä lähipäivinä. Alkanut raskaus pitäisi siinä näkyä, jos ei näy, niin varaa aina gynelle niin alitajunta hoitaa loput ja vuoto alkaa :P

Onhan tässä vähän ollut rahahuolia ja työharjoittelun alkaminen vähän jännitti mutta kyllä mulla saman verran on stressiä lähes kokoajan :D Raastaa, kun ei koskaan tiedä milloin menkat alkaa ja aina pitää varautua töissäki siihen, jos joutuu lähtee rivakkaan vessaan sidettä laittamaan.

Jos ovista ei ollut, menkat myöhästyy tietysti. Voi olla 60-80 vrk:n kierto edessä sellaisen jälkeen. Mut jos ei menkkoja näy pariin kuukauteen, voit mennä lääkäriin hakemaan keltarauhashormoonia niiden aikaansaamiseksi.

Mitä sä turhaan hötkyilet sen sidehomman kanssa. Pistät siteen/pikkuhousunsuojan pöksyyn jos niin ahdistaa. Voi se siellä olla turhaankin työpäivän ajan jos hirvittää niin.

Yhteistyössä