H
harmaana
Vieras
mulla on hirmu tarve olla sillai säntillinen.
Ku alan siivota, katon kellosta että nyt siivoon esim. tunti ja vartti ja sen jälkeen luon tytölle tai jotain vastaavaa.
En osaa mitään tehdä, siis sillai ilman kelloa.
Ku alan siivota, katon kellosta että nyt siivoon esim. tunti ja vartti ja sen jälkeen luon tytölle tai jotain vastaavaa.
En osaa mitään tehdä, siis sillai ilman kelloa.