Onko muuten Kennedyn murhan salaliittohörhöilyä roudittu täällä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juu tälle nykysukupolvelle mutta ei meille Kenedyn murhan nähneille.
Kuka meistä oli silloin paikalla?
Olen katsonut aiheesta elokuvia ja dokumentteja. Eniten minua kiinnosti katsoa rouvan asuvalintoja ja Valkoisen talon sisustusuudistusjuttuja.
Usein huhutaan Kennedy-suvun kirouksesta. Netistä löytyy tolkuttomasti aiheeseen liittyviä ohjelmia.
Ei kannata tuhlata elämäänsä menneiden asioiden tonkimiseen.
Luin yöllä koukuttavan kirjan loppuun aamuun klo 5 asti. Ei elämästäni tulisi yhtään mitään ellen olisi jo kultaisten vuosien kansalainen. Ei kannata kirjoittaa enempää, sillä herhiläislaumani surina kuuluu jo korvissani. Ihoni on jo täynnä tämän palstan raatokärpästen pistoksia.
 
vierailija
Hän ajoi ensimmäisenä naisena muun muassa kulttuurikohteiden suojelua ja aloitti Valkoisen talon kunnostuksen ja kokoelmien listaamisen. Hän oli erittäin suosittu ensimmäisenä naisena, ja hänestä tuli myös tyyli-ikoni. Wikipedia

Jacqueline Kennedy oli kiinnostava henkilö. Luin hänen poikansa lentokonesurmasta ruokakaupassa sanomalehden kannesta Lontoon lomamatkalla. Kyseessä oli kai Tesco tai vastaava. Alepa-täti ei vielä silloin varjostanut ja vakoillut elämääni. Vaihtaisin hänet mieluusti neiti Marpleen pussillisella Lasse Lehtisen luteita..
 
vierailija
En ole Alepa-täti, vaikka vanha Annalainen olenkin mutta kun on syntynyt 50 luvulla niin lapsen silmin katselin uutisista kuinka Kenedy tuupertui vaimonsa syliin. Samoin muistan Robert Kennedyn, John Lennonin, Olof Palmen, Dianan jne kuolemat.
 
vierailija
En ole Alepa-täti, vaikka vanha Annalainen olenkin mutta kun on syntynyt 50 luvulla niin lapsen silmin katselin uutisista kuinka Kenedy tuupertui vaimonsa syliin. Samoin muistan Robert Kennedyn, John Lennonin, Olof Palmen, Dianan jne kuolemat.
Sama juttu. Suomessa on surtu kaikki maailman kuolemat. Lähdin kerran jostain syystä testaamaan paljon kehuttua ja uudistunutta discoa. Muistaakseni työpaikkani teki sinne asennukset välkkyvälle tanssilattialle.
Iskin siellä silmäni Richard Gere tyyliseen leuhkaan. Hän haki tanssimaan. Woman in love tahdissa hän kertoi olevansa syvästi järkyttynyt John Lennonin kuolemasta. Minulla uutinen oli mennyt huomaamatta. Tein siihen aikaan rankkaa iltatyötä toimistosiivoojana sivutyönä. Illan edetessä hän sanoi, että lähdetään kuuntelemaan Johnin Imagea. Lähtö oli virhe, jota vieläkin kadun. Illasta sukeutunut suhde oli karsea, josta ei draamaa puuttunut. Ikinä en enää lohduta ketään keidenkään kupsahtamisista. Voivotelkoot muut sitä, että luoti meni ohi. Edellinen lauseeni voi herättää raivokkaan viestiryöpyn, jossa ei sanoja säästellä. Luin kirjastossa kauniin muistopuheen Hesarin sivulta naisesta, joka oli syntynyt ex-mökkipitäjässäni. Tarina herätti paljon muistoja siitä missä kävin ja liikuin ko. kulttuuripitäjässä.
Ehkä pala sydäntäni jäi niihin maisemiin.
Toivottavasti tällä palstalla haahuileva alepa-täti, jota myös Annaksi pilkataan, laittaa likoon kaikki säästönsä ja viettää siellä elämän ehtoonsa. He molemmat tykkäävät leikkiä alter egonani.
Minä pysyn pk-seudulla, sillä täällä on niin mukavaa. Seuraavaksi herkuttelen Lidlin antimilla. On minulla yksi murhe, jonka voin kertoa, jos et rollaa eteenpäin. Bold and Beautiful Il Gardino-ravintolan Hollis myrkytettiin. Tämä viikko on spoilerien mukaan ikävä. Ei ole minullakaan helppoa. Mistä nyt löydän itselleni söpön ruutunamikarkin? Palstan Omppu-setä tykittää ruudulle vain naisoletettuja. Surkaa sitten, kun ohjelma aikanaan tulee ulos maikkarilta.
Kyllä silloinkin Hollis-faneille alepoista nenäliinoja löytyy.
 

Yhteistyössä