Onko muut saaneet ä-lomalla kutsuja työpaikan juhliin?

vaihtelee
mä sain "virallisempiin" eli pikkujouluihin, mut en epävirallisiin eli osaston joulupuurolle tms. eikä tullu ees joulukorttia, vaik kesäharjoittelijalle lähetettiin :(
 
Kata-76
Ei meillä ainakaan lähetellä mitään kutsuja kotiin. Jos sähköpostilla tullut tietoa tai ilmoitus ilmoitustaululla, olen sujuvasti ilmottautunut mukaan. Meillä kyllä muutenkin ollaan aika joustavia... :)
 
a
En saanut. Olisin kyllä saanut osallistua jos olisin halunnut mutta itse olisi tarvinut ajankohta selvittää. Ei meillä muutenkaan tule tuollaiset kutsut kuin sähköpostilla ja työsähköpostia en pysty kotona lukemaan joten saamatta jäi. Kyllä ne kutsut sitten odotteli meilissä kun 3 vuoden jälkeen palasin töihin ;)
 
Mä olen pitkäaikainen sijainen ja sain pari kutsua työporukan kekkereihin :D
Mulle soitettiin henkilökohtaisesti ja pyydettiin mukaan.
Kyllähän se mieltä lämmitti. Edelleen samassa paikassa töissä ja lapsi on kohta puoliin 5v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Mä olen pitkäaikainen sijainen ja sain pari kutsua työporukan kekkereihin :D
Mulle soitettiin henkilökohtaisesti ja pyydettiin mukaan.
Kyllähän se mieltä lämmitti. Edelleen samassa paikassa töissä ja lapsi on kohta puoliin 5v.
On muuten sun lapsella hyvä nimi! :heart: Vilin äiti minäkin. =)
Olin ehkä juuri siksi tosi pettynyt, kun meillä on niin tiivis porukka ollut,
 
Sillon kun viel olin töissä, olin paikassa jossa oli tosi paljon työntekijöitä. Yhteen firman järjestämään juttuun sai osallistua poissaolevatkin. Sit sellasiin epävirallisiin oman tiimin juttuhin, joita on pidetty jonkun luona, on aina kutsuttu ja edelleen kutsutaan, vaikka en enää ookaan töissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Mä olen pitkäaikainen sijainen ja sain pari kutsua työporukan kekkereihin :D
Mulle soitettiin henkilökohtaisesti ja pyydettiin mukaan.
Kyllähän se mieltä lämmitti. Edelleen samassa paikassa töissä ja lapsi on kohta puoliin 5v.
On muuten sun lapsella hyvä nimi! :heart: Vilin äiti minäkin. =)
Olin ehkä juuri siksi tosi pettynyt, kun meillä on niin tiivis porukka ollut,
Täällä yksi Vilin äiti lisää

:D
Kyllä mut on kutsuttu, oon justiin lähössä viikonlopuksi reissuun työporukan kanssa perjantaina. Äitiyslomalla siis edelleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninja85:
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Mä olen pitkäaikainen sijainen ja sain pari kutsua työporukan kekkereihin :D
Mulle soitettiin henkilökohtaisesti ja pyydettiin mukaan.
Kyllähän se mieltä lämmitti. Edelleen samassa paikassa töissä ja lapsi on kohta puoliin 5v.
On muuten sun lapsella hyvä nimi! :heart: Vilin äiti minäkin. =)
Olin ehkä juuri siksi tosi pettynyt, kun meillä on niin tiivis porukka ollut,
Täällä yksi Vilin äiti lisää

:D
Kyllä mut on kutsuttu, oon justiin lähössä viikonlopuksi reissuun työporukan kanssa perjantaina. Äitiyslomalla siis edelleen.
Viljami hän on virallisesti mut Viliksi kutsuttu syntymästään lähtien :)
Vili on kyllä sopiva nimi pojalle :D
 

Yhteistyössä