Onko muut huvittuneet siitä Miia Nuutilan siivittämästä hiuspillerimainoksesta?

  • Viestiketjun aloittaja "ihmettelevä"
  • Ensimmäinen viesti
"ihmettelevä"
Meinaan vaan, että minusta sen tukka näyttää kuivuneelta ja ohueltä kikkurasotkulta, mutta se mainostaa jotain pillereitä mitkä on muka tehneet sen tukasta todella hyväkuntoisen jne.
Onko se mainos ihan vitsiksi tehty, minua ainakin kummastuttaa niin törppö valehtelu.. Tietysti kaikkissa mainoksissa valehdellaan, mutta oisivat nyt edes laittaneet Nuutilalle peruukin päähän, ettei huijaus ole niin silminnähtävän huvittava.

??!!
 
"ihmettelevä"
Vähän samaan tyyliin kun se pillerimainos jossa Marion Rung on muka jotenkin hyvinvoipa... Ylipainoinen ja hirveessä tällingissä, pakkelia kilo.

Ylipainoinen anteeksi nyt vain voi olla hyvinvoiva, kuten Marion Rung selvästi on, iho hohtaa ja on kaikinpuolin energisen ja valovoimaisen näköinen. Ei se mitään laihdutuspillereitä myy.
Mutta tuo Nuutilan kuiva takkutukka ei todellakaan ole hyväkuntoinen, kuten mainos väittää.
 
Fffgg
[QUOTE="piipii";30665448]Ensimmäinen reaktio oli kyllä huvittuminen. Kuka nyt tietää onko nuo hiukset activian vai pillerien ansiota :D[/QUOTE]

Mainio kommentti :D
Kiitos nauruista!
 
LaMamanMorbid
[QUOTE="piipii";30665448]Ensimmäinen reaktio oli kyllä huvittuminen. Kuka nyt tietää onko nuo hiukset activian vai pillerien ansiota :D[/QUOTE]

Onko se psykoottinen virne activian vai pillereiden ansiota....?
 
Pitkätukka
[QUOTE="ihmettelevä";30665295]Meinaan vaan, että minusta sen tukka näyttää kuivuneelta ja ohueltä kikkurasotkulta, mutta se mainostaa jotain pillereitä mitkä on muka tehneet sen tukasta todella hyväkuntoisen jne.
Onko se mainos ihan vitsiksi tehty, minua ainakin kummastuttaa niin törppö valehtelu.. Tietysti kaikkissa mainoksissa valehdellaan, mutta oisivat nyt edes laittaneet Nuutilalle peruukin päähän, ettei huijaus ole niin silminnähtävän huvittava.

??!![/QUOTE]

Ei kyllä tulis mieleenkään ostaa noita pillereitä, jos mun nykyinen tukka muuttuis samanlaiseksi laihaksi geelihötöksi.
 

Yhteistyössä