Onko muut huomannu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nyt kun olen raskaana ja tykkään pukeutua vartalonmyötäiseen mekkoon/puseroon - masu saa näkyä, olen siitä ylpeä :) Niin jotkut varsinkin vanhemmat naiset, ehkä viis/kuuskymppiset katsovat sillai nyrpeästi.

?

Mä en keksi muuta selitystä kuin sen että niitä ärsyttää kun siihen aikaan ko ite olivat raskaana, oli yleistä pukeutua säkkeihin.
Siis ei mulla oo mitään tissit esillä paitaa/mekkoa vaan masun muoto näkyy selvästi eikä ole kymmenen numeroo liian ison paidan alla.

joo oma äitinikin sanoi, että kun hänen aikanaan oli kyllä tapana piilottaa se maha mahollisimman hyvin... Luin jostain 80-luvulta olevasta äitiyskirjastakin, että odottavan äidin tulisi käyttää väljiä mekkoja.

Ja mäkun oon miettiny, että mitä ihmettä ne mammat sillai tylysti töllää! Tosta taitaa olla kyse. On kyllä monesti nostanu kiukun, kun oikein kyylätään perään sellasella paheksuvalla katseella. Ja mullakin siis mammahousut tai melkein nilkkoihin yltävä hame (näillä keleillä jälkimmäinen) ja tiukka teepaita, ei mitään paljastavaa. Naapurit varmaan töllää, että eikö toi koskaan jakaudu... :laugh:

PikkuMyy-80, laskettu tänään :)

Yhteistyössä