Onko muumit vain pikkulasten juttu, esim. alle 5-vuotiaiden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollako vai eikö olla?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ollako vai eikö olla?

Vieras
Eli voinko antaa lahjaksi muumiyöpuvun minkäikäiselle tai sukupuoliselle lapselle. Kysy en pysty, koska en tavoita puhelimella ennen mahdollista ostamista...

5v. poika pitäisi, mutta ei varmaan olisi haltioissaan. Ihan riippuu lapsesta, mutta ehkä en enää kouluikäiselle veisi kun vaihtoehtoja on niin paljon muitakin.

Siitä kun kyseinen lapsi tykkäsi muumeista, (tai oikeastaan hattiwateista) ei ole kauaakaan aikaa. Näin vain myynnissä todella hyvän tarjouksen shortsipyjamasta, missä on hattivatteja paidassa. Tuskin ostaisinkaan jos kuvassa olisi vain muumipappaa tai mammaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ei oo:
No ei todellakaan ole! Ite katoin muumeja vielä yläasteella :D Voin itse asiassa vieläkin katsoa, mutta en ehkä ihan samalla mielenkiinnolla ;)

Mut muumikamat ehkä ei sovi enää yli kouluikäselle. Muumimukeja tosin mäkin kerään :) Nii ja muumimaailma kai on just suunnattu alle 5-vuotiaille.

Alle kouluikäisille muumit on in, sitten siinä ala-asteikäisenä muumit on jotain niin noloa ja lapsellista, kunnes taas yläasteella ja lukiossa ne taas kelpaa ja on niin cool.

Sen vuoksi ajattelin tätä yöpukua, koska sitä ei ainakaan kaikki edes näe. Oma perhe saa vain enimmäkseen nautiskella. Itse pidän kyllä muumeista.

Meidän 16-vuotiaan mielestä muumit on ihan parhaita. Saattaa tuijottaa pienempien kanssa muumeja pitkäänkin.

Kyllä meillä tykkää muumeista myös 6-vuotias vielä, 3-vuotiaalle ehdoton suosikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alle kouluikäisille muumit on in, sitten siinä ala-asteikäisenä muumit on jotain niin noloa ja lapsellista, kunnes taas yläasteella ja lukiossa ne taas kelpaa ja on niin cool.

Jokseenkin näin se taitaa mennä. Ala-asteella ollaan niin "isoja" että muumit on lällärikamaa ja brätsit on jees.

Minä tunnustaudun muumifaniksi ja katson muumit telkustakin vaikka ne on meillä kaikki dvd:llä. Ja ikää on 43v.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja ollako vai eikö olla?:
Sen vuoksi ajattelin tätä yöpukua, koska sitä ei ainakaan kaikki edes näe. Oma perhe saa vain enimmäkseen nautiskella. Itse pidän kyllä muumeista.

Minkä ikäinen se lapsi on?

Kipaisin sitten ostamassa sen yökkärin. Poika on kyseessä ja menee kouluun syksyllä. Ja jos se on joidenkin mielellistä liian lällärikamaa niin onneksi sitä ei välttämättä kukaan "lällyttelijä" edes näe... :-)

Yhteistyössä