O
ollako vai eikö olla?
Vieras
Eli voinko antaa lahjaksi muumiyöpuvun minkäikäiselle tai sukupuoliselle lapselle. Kysy en pysty, koska en tavoita puhelimella ennen mahdollista ostamista...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei oo:No ei todellakaan ole! Ite katoin muumeja vielä yläasteellaVoin itse asiassa vieläkin katsoa, mutta en ehkä ihan samalla mielenkiinnolla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alle kouluikäisille muumit on in, sitten siinä ala-asteikäisenä muumit on jotain niin noloa ja lapsellista, kunnes taas yläasteella ja lukiossa ne taas kelpaa ja on niin cool.
Alkuperäinen kirjoittaja Hehheh:Meidän 16-vuotiaan mielestä muumit on ihan parhaita. Saattaa tuijottaa pienempien kanssa muumeja pitkäänkin.
Kyllä meillä tykkää muumeista myös 6-vuotias vielä, 3-vuotiaalle ehdoton suosikki.
Alkuperäinen kirjoittaja ollako vai eikö olla?:Sen vuoksi ajattelin tätä yöpukua, koska sitä ei ainakaan kaikki edes näe. Oma perhe saa vain enimmäkseen nautiskella. Itse pidän kyllä muumeista.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja ollako vai eikö olla?:Sen vuoksi ajattelin tätä yöpukua, koska sitä ei ainakaan kaikki edes näe. Oma perhe saa vain enimmäkseen nautiskella. Itse pidän kyllä muumeista.
Minkä ikäinen se lapsi on?