Onko Muumi -kertakäyttövaipat kunnollisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikäs olisi hyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mikäs olisi hyvä

Vieras
Eli päivisin käytän vauvalla harsovaippoja ja villahousuja, mutta yöksi laitan kertakäyttöisen.

Mietin, mikä olisi hinta-laatusuhteeltaan hyvä kertisvaippa. Onko jollain kokemusta noista Muumivaipoista? Pampersit ja Liberot ovat jo tuttuja ja ovat ihan OK, mutta löytyykö halvemmista merkeistä käyttökelpoisia vaihtoehtoja? Eli ei saa falskata pissa eikä maitokakka.

Muumit toimi tosi hyvin kahdella isommalla lapsellani.

Nyt odotan, että tämä pienin kasvaisi Muumeihin sopivaksi. Liberon 2-4 kg vaipat on ainoita sopivia, ja niistä tulee pieni pyrstö ihan kirkkaanpunaiseksi : /

Kiitoksia näistä vastauksista. Kaupassa oli joku tarjous, mikä taisi olla kolme pakettia, 25€. Ehkäpä kuitenkin kokeilen ensin yhden paketin, ennen kuin ostan isomman läjän.

Meillä nyt vallan käytössä muumivaipat. Olen tykännyt ja oikeastaan "löytänyt" ne vasta nyt viidennen kohdalla ihan päivittäiseen käyttöön. Erityisen hyvin koon 6 teippivaippa kävi kolmevuotiaalle yökäyttöön. Ainut mikä meillä riitti yökäyttöön. Nyt pienimmällä jatkuvasti käytössä tämä merkki. Suosittelen, vaikka aiemmin olen ollut epäluuloinen ja käytin vain Pamperssia ja Liberoa.

Mä olen pettynyt niiden laatuun. Teipit irtoilee ja housuvaipat repee ennenku saa jalkaan. Näppylöitä kans tullu, en osta enää. Yhdessä paketissa oli 12 susi vaippaa, joten aika suuri prosentti.

Meillä kanssa kestoilaan 1,5 vuotiaan kanssa kotioloissa, mutta reissussa käytetään kertiksiä. Hyvin ovat meillä Muumi- housuvaipat toimineet. Mutta eikös se ole kaikkien vaippojen kanssa niin, että kaikki merkit ei kaikille sovi ja kokeilemalla selviää.

On ne hyviä. Meillä tosin käytetään kertiksiä vain joskus reissussa. Ennen käytettiin öisinkin, mutta vuosi sitten ruvettiin käytännössä täyskestoiluun.

Meillä muuten irtosi teipit kahdesta vaipasta Suviseuroissa ollessa. Puoli pakettia saatiin siellä tuhottua ja tosiaan kaksi viallista oli. Onneksi ne pysyy kyllä päällä, kun ottaa tavallista teippiä ja vetää sillä kiinni. :D

Suosittelen! Tyttö 1,5v on käyttänyt niitä noin 5kk ikäisestä. Sitä ennen oli vuorotellen liberoa ja pampersia,kummastakaan en tykännyt. Varsinkin nuo muumi housuvaipat on tosi hyviä! :) Kerran on tullut susipaketti missä 4ssä vaipassa oli tullut untuvat ulos. No laitoin reklamaatiota ja sain asiallisen vastauksen ja paketin muumivaippoja plus muuta pientä sälää :)

Yhteistyössä