Onko mun vauvassani jotain vikaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m

Vieras
tästä ketjusta tuli kyse?
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1617021

Mä kun ajattelin, että on on ihan normaalia, kun lapsi alkaa opetella konttamaan, niin se polville painon varaaminen aiheutaa turvotusta.

Ei meillä ole kolmella lapsella ainakaan tuollaista ikinä ollut. Enkä ole kyllä kuullut muiltakaan. Hankaumiahan joskus on mutta turvotus ei kuulosta kovin kivalta. Mulla tulee jotkut reumat ja muut mieleen, voiko ne aiheuttaa tuollaista?

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Ovatko ne polvet siis jotenkin hankautuneet ja siksi turvoksissa siltä kohden mikä osuu lattiaan vai onko turvotus ylempänä?

vauva siis välillä "laahaa" polviaan, kun ei vielä täysin hallitse konttaamista, niin ajattelin sen olevan ihan siitä johtuvaa. Ja siis juuri sillä kohden, mikä osuu lattiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Ovatko ne polvet siis jotenkin hankautuneet ja siksi turvoksissa siltä kohden mikä osuu lattiaan vai onko turvotus ylempänä?

vauva siis välillä "laahaa" polviaan, kun ei vielä täysin hallitse konttaamista, niin ajattelin sen olevan ihan siitä johtuvaa. Ja siis juuri sillä kohden, mikä osuu lattiaan.

Minä en olisi huolissani, jos turvotus kerran on pienellä alueella niillä kohdin polvissa, jotka osuvat lattiaan kontatessa. Seuraile asettuuko se ja pidä hänellä paksuja housuja jalassa, ettei niin kovasti ottaisi polviin konttaus. Polvisuojukset tuskin ovat kätevät... :xmas: Toki jos turvotus ei ala häipyä tai tulee jotain muuta niin käy näyttämässä vaikka terveyskeskuksessa.

Yhteistyössä