Onko mun rinnat isot? Leikkaukseen menossa ja pelottaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eriparitissi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eriparitissi

Vieras
Vuosia olen haavedillut rintojenpienneyksestä ja vihdoin olen leikkausjonossa... Plastiikkakirurgi katsoi, että mulla on 2 tärkeeä kriteeritä täyttynyt: rinnat ovat liian isot vartalooni kokoon verrattuna (häiritsee liikkumista ja pukeutumista, jatkuva selkäsärky) ja lisäksi ovat huomattavan eri kokoiset.

Kokoni on 65 E ja toinen F. Mua pelottaa nyt tuleva leikkaus ja olen alkanut miettimään, että no onko nämä nyt sitten niiiiin isot... Onko sun mielestä? Oon 160 cm pitkä ja normaalipainoininen.

Tokikin nuo vaivat on olleet vuosikausia. Mutta oonko nyt kuitenkin hätiköinyt?

Mulla on rinnat 65F ja toinen ehkä hippasen isompi, tulee aina kupin yli pikkusen. Olen 168cm, BMI jotain 20 kieppeillä. Mulle ei kyllä koskaan ole tullut mitään kipuja, ainoa haitta on vaatteiden kanssa, kaikki paidat järjestään liian tiukkia rintojen kohdalta ja liian löysiä vatsan kohdalta. Tosin imetän vielä, voihan olla, että rintojen rakenne on erilainen eikä koko siksi näissä tunnu?

Liiviliikkeistä sanottiin, että A-C on pienet rinnat, D-G keskikokoiset ja G:tä isommat ovat jo isot rinnat.

Moi,

Jos alkaa terveyssyyt painaa päälle, suosittelen leikkausta.
Itse odottelen lääkäriaikaa, jotta saisin tämän asian eteenpäin.
Pituutta 155cm ja kuppikoko 85J.
Selkä vääränä ja kyhmyniska :(

Liiviliikkeistä sanottiin, että A-C on pienet rinnat, D-G keskikokoiset ja G:tä isommat ovat jo isot rinnat.

Ei kannata katsoa pelkkää kuppikokoa, sillä kuppikoko suureenee ympärysmitan mukana. Esim. 75 C:ssä on sama kuppi kuin 70D:ssä ja 65 E:ssä. Mulla itsellä on 65 E:t ja musta nää ei todellakaan ole isot. 80 E:t taas ois tosi isot, sama kuppi kuin 65 G.

Herranjestas minkäkokoisia rintoja teillä on!!! Jos vertaan alkuperäistä itseeni, niin hänellä on ihan järkkysuuret tissit! (ja mulla itellä aivan säälittävän pienet!) Olen 162cm pitkä, painoa 54-55kg ja kuppikoko A75-A80, B75!

Sori, nyt vasta pääsin kattomaan kommentteja tähän aloitukseeni... Ja kiitos tsempistä. Ite on niin tottunut näihin möllyköihin, ettei aina edes tajua, miten isot ne on. Kaikenlaista vaivaa näistä on.

[QUOTE="viola";23526912]Herranjestas minkäkokoisia rintoja teillä on!!! Jos vertaan alkuperäistä itseeni, niin hänellä on ihan järkkysuuret tissit! (ja mulla itellä aivan säälittävän pienet!) Olen 162cm pitkä, painoa 54-55kg ja kuppikoko A75-A80, B75![/QUOTE]

No sulla on suurempi ympärysmitta joten ei sulla nyt niin pienet oo. 75 B:ssä on sama kuppi kuin 65 D:ssä! Jos halutaan vertailla eri kuppikokoja täytyy ympärysmitan olla sama.

Normaali ympärysmitta on 75 joten kun puhutaan että D-kupit on isot, niin tarkoitetaan 75 D:tä eikä 65 D:tä!

Mulla 70E enkä todellakaan koe näitä isoina. Mun mielestä ihan normaalikokoiset, saa vielä ihan hyvin piiloonkin. En menisi näitä leikkauttamaan, kun eivät haittaa elämääni millään lailla. No, ehkä urheillessa joutuu vähän säätämään ettei rinnat heilu liikaa, mutta muuten ei rajoita elämääni. Muuten olen hoikka, 170/57 kg.

Jos keskikoko on muka D-G, niin miksei niitä kokoja sitten ikinä ole normaaleissa vaatekaupoissa alusvaateosastoilla? Luulisi niitä yleisimpiä kokoja olevan eniten, ja keskikoon pitäisi olla yleinen.. siis kun mulla on D-kuppi ja sitäkin on välillä vaikea löytää normaaleista liikkeistä.

Miten jotku ei tunnu tajuavan, että rintsikoiden ympärysmittakin vaikuttaa siihen, minkä kokoinen kuppi on? Tai toinen on tuo, että jos ihminen on 170-180 cm pitkä, niin hänelle "sopii" paremmin E-kupit kuin 160 cm pitkälle?

[QUOTE="vieras";23531257]Jos keskikoko on muka D-G, niin miksei niitä kokoja sitten ikinä ole normaaleissa vaatekaupoissa alusvaateosastoilla? Luulisi niitä yleisimpiä kokoja olevan eniten, ja keskikoon pitäisi olla yleinen.. siis kun mulla on D-kuppi ja sitäkin on välillä vaikea löytää normaaleista liikkeistä.[/QUOTE]

No ei keskikoko todellakaan ole D-G. Sitä paitsi liiviliikkeitten koot eroavat huomattavasti ns. normikauppojen kokomerkinnöistä. Esim. Change on tunnettu siitä, että siellä asiakkaan on otettava n. 2 kuppikokoa normaalikokoaan suurempi koko.

Yhteistyössä