Onko mun pakko päästää mies laivalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
meillä on ollut "sopimus" ettei laivalle mennä poika- tai tyttöporukoissa. Eli yhdessä ollaan käyty koko perheellä. Nyt miehellä on työristeily (EI pakollinen ). Onko mun pakko "päästää" se sinne?
En tykkää ajatuksesta, sen verran villiä tuo meno laivoilla on. Viimeksi on asia oli ajankohtainen mies jopa puoli leikillään (vai tosissaan ) totesi, että siellä pääsee helpommin panemaan vieraitakin kun kotona ei saa tarpeeksi
:(

Eli on luottamus-asiakin. mutta silti, onko sinne pakko mennä?

No teillä selvästi luottamuspulaa suhteessa. En varmaan päästäisi tuossa tilanteessa, jos mieskin tuollaisia typeryyksiä laukonut.

Itse päästäisin oman mieheni, tiedän voivani luottaa häneen. Ja laivan porukka on sellaista, ettei vois mun miestä vähempää kiinnostaa. :D

No itse luotan mieheeni joten päästäisin, mutta jos te kerran ootte sopinu ettette mene laivalla muuta kuin perheellä niin ei kai sun edes tarvitse kieltää, jos tällanen sopimus on voimassa. Ja jos miehesi on taipuvainen pettämään ja valittaa että saa kotona liian vähän seksiä niin aika huolestuttavalta vaikuttaa, tosin voihan se pettää missä vaan muuallakin kuin laivalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ensiks tulee kyllä mieleen, et kuka mies sanoisi tollein ihan leikillään??

Aika monikin, meillä voi lentää aika hurjatkin jutut, mutta eipä tuo mies ole vielä koskaan niitä toteuttanut, vaikka kuinka on "uhkaillut". Minusta on typerää olla päästämättä, tai oikeastaan ei aikuista miestä kukaan voi estää ja harvemmin noilla risteilyillä mitään käy ja jos käy, niin sitten niin käy jossain muuallakin, ei se siitä risteilystä ole kiinni.

Teidän touhuissa on jotain mätää. Meillä ei kysyis kumpikaan lupaa menemiseen. Tottakai mennään, jos on tilaisuus. Mutta ei meillä kyllä kumpikaan myöskään päästäisi tommosta sammakkoa suustaan. Olisko jonkun neuvottelun paikka?

Minunkin ukkokulta on lähdössä työporukan(miesporukassa)laivalle..Itse olin viimevuonna samassa porukassa ainoana naisena mukana(sama työpaikka ;) ) ja olihan se meno..no aika moista,mutta kyllä mä miehen sinne päästän...

Minun mieheni mielestä laivallaristeily on niin vapauttava kokemus, että hän vehtaili erään naisen kanssa aivan silmieni edessä, eräällä risteilyllä jolla oltiin koko perheen voimin =) Ei, minun mieheni ei lähtisi työ-, eikä kaveriporukoiden kanssa todellakaan mihinkään risteiilyille =)

Se on kyllä pakko sanoa ihan omasta kokemuksesta että laivaristeily on kyllä maailman helpoin tapa pettää. Baaripettäminen, ruokatuntipettäminen tms. vaatii huomattavasti enemmän järjestelyjä ja sisältää paljon enemmän riskejä kiinnijäämiseen.
Ja sanon tämän siis omasta kokemuksesta sillä, että itse olen pettänyt miestäni kerran laivalla humalassa. Selvinpäin en olis ikinä tietenkään pettänyt, enkä myöskään kännissä esim. baarissa, koska sieltähän pitäis lähteä johonkin panemaan ja kynnys siihen olisi todella suuri, plus siitähän jäisi kiinni jos ei tulisi yöksi kotiin. Laivahytit on kuitenkin tosi lähellä ja laivalla on ÄÄRETTÖMÄN helppo pettää, jos vain haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Se on kyllä pakko sanoa ihan omasta kokemuksesta että laivaristeily on kyllä maailman helpoin tapa pettää. Baaripettäminen, ruokatuntipettäminen tms. vaatii huomattavasti enemmän järjestelyjä ja sisältää paljon enemmän riskejä kiinnijäämiseen.
Ja sanon tämän siis omasta kokemuksesta sillä, että itse olen pettänyt miestäni kerran laivalla humalassa. Selvinpäin en olis ikinä tietenkään pettänyt, enkä myöskään kännissä esim. baarissa, koska sieltähän pitäis lähteä johonkin panemaan ja kynnys siihen olisi todella suuri, plus siitähän jäisi kiinni jos ei tulisi yöksi kotiin. Laivahytit on kuitenkin tosi lähellä ja laivalla on ÄÄRETTÖMÄN helppo pettää, jos vain haluaa.

Ei kuitenkaan kannata olettaa, että kaikki menevät kaveriporukalla laivalle pettämään. Tai että kaikilla olisi yleensäkään tarvetta pettää.

Alkuperäinen kirjoittaja e:

Ei baaripettäminen jne mitään järjestelyjä vaadi sen enempää kuin laivapettäminenkään.
Jos haluaa pettää tekee sen missä vain ja koska vain.Siihen merkillisyyksiä tarvita.

Yhteistyössä