Onko mun muka pakko mennä tekeen nyt lumityöt, että naapuri saa ajaa autollaan etuovensa eteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kinos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kinos

Vieras
:xmas: Siellä tulee lunta taivaan täydeltä, edelleen. Musta olisi todella tyhmää mennä nyt sinne lapioimaan, varsinkin kun ainoa syy lumitöiden tekemiselle olisi se, että naapuri haluaa ajaa omalla autollaan etuovensa eteen, koska hänen perheensä ei jaksa kävellä 30 metrin päähän parkkipaikalle.

En kyllä viittis, turhaa touhua :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Miksei naapuri ite tee?
Mä ainakaan tekis.

Kun se on meidän "etupiha" :whistle: Sen pitää ajaa oman oven eteen meidän oven edestä. Mut mä en todellakaan viitti mennä tonne heilumaan lapion kanssa kun lunta tulee koko ajan lisää. Ja meidän takia sitä lunta ei tarvis luoda varmaan koko päivänä :D

Meillä kolataan aina puolin ja toisin ilman erillistä sopimusta. Jos lunta tulee ja toiset pois, niin helppohan se on kolata. Ja saa hyvää liikuntaa ja hyvän mielen :).

Jos olet talonmies sä olet siihen velvoitettu. Tosin, jos lunta ei vielä niin hirveästi mene, etteikö esim. ambulanssi oveneteen pääsisi, niin mielestäni ei ihan vielä pakko ole.

rivitalossa jokainen huolehtii oman ovensa edustan, toki on kohteliasta tehdä lumityöt, että muutkin pääsevät kulkemaan esteettä, edellisessä kämpässä asuimme vikassa asunnossa ja pari naapuria ei ikinä kolannut oven edustaansa, vaunujen kanssa olikin todella mielenkiintosta puskea raskaan lumen läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja kinos:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Täh? Sano naapurilles, että kolaa ihan itse oman oven edustansa :)

Joo, niin se kolaakin, mutta se ajaa meidän pihan ja meidän etuoven edestä omaan pihaansa :D

Jos hän ei sulle maksa siitä hommasta tai taloyhtiö määrännyt jokaisen pitämään osuutensa puhtaana, niin silloin saisi itse kolata muutenkin joka toinen kerta sen teidän pihan siltäosin.