Onko mun mies outo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Harmaa"

Vieras
Vai mikä sitä vaivaa. Me on oltu 9 v yhessä, suhteen alussa ihan alussa se kehu mua, toi kukkia tai muuta kivaa. Siihen loppu. Sit lihoin vuosien aikana 30 kg, alko läskiksi haukkuun, sit laihdutin 25 kg, muutuin vielä paremman näköiseksi kun olin ennen tuota lihomista. Ei mitään kehuja, ei mitään. Mulla on koko ajan huono itsetunto :(

[QUOTE="Harmaa";23085827]En usko, kyllä varmasti parisuhteissa toiset kehuu välillä toista ym..[/QUOTE]

Miksi kun kehumiset on kehuttu alkuvaiheessa, kukaan pari joka on ollut pitkään yhdessä jaksa enään toista mielistellä.

Lihomiset tuskin syynä mihinkään, mutta jatkuva toisen kehuminen usein lakkaa ensihuuman mentyä. Kohtelias tietty pitää olla, ja sanoa nätisti. Mutta että kommentoisi koko ajan toisen ulkonäköä, miksi ihmeessä? Kai sitä on tärkeämpiä asioita sitten mielessä. Se on ihan normaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23085905:
kukaan ei jaksa kehua kokoajan mutta mun mielestä KUKAAN ei saisi haukkua toista. missään tilanteessa. :(

En oo kehunu miestä enään sen jälkeen ku se haukku mua lihavaksi, rumaksi ym. Mä tein ison muutoksen ku laihduin, oisin odottanu mieheltä, että kylläpä muutuit, ei sanonut mitään. Voi jopa vieläkin haukkua. Mä en todellakaan odota lässynlää viikosta toiseen. Se voisi nostaa mun itsetuntoo sen silmien edessä joskus jollain kauniilla sanalla. Ku on enemmän niitä loukkauksia ku kauniita sanoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;23085905:
kukaan ei jaksa kehua kokoajan mutta mun mielestä KUKAAN ei saisi haukkua toista. missään tilanteessa. :(

No ei nyt koko ajan, mutta kyllä nyt välillä voi ja kuuluu jotain kaunista toisesta sanoa. Etenkin jos on tehnyt tuollaisen muodonmuutoksen, niin luulisi että tumpeloinkin mies olisi jotain kohteliasata sanonut kehuakseen.

[QUOTE="Harmaa";23085946]En oo kehunu miestä enään sen jälkeen ku se haukku mua lihavaksi, rumaksi ym. Mä tein ison muutoksen ku laihduin, oisin odottanu mieheltä, että kylläpä muutuit, ei sanonut mitään. Voi jopa vieläkin haukkua. Mä en todellakaan odota lässynlää viikosta toiseen. Se voisi nostaa mun itsetuntoo sen silmien edessä joskus jollain kauniilla sanalla. Ku on enemmän niitä loukkauksia ku kauniita sanoja.[/QUOTE]

sun kuuluu olla ylpeä itsestäsi. olet tehnyt kovan homman. parasta olisi jos olisit tyytyväinen itteesi ilmankin miehen kehuja/mielipiteitä. harmi että se haukkumisellaan vei sulta niin tärkeän asian kuin itsetunnon. :hug:

enkä tarkoittanut että sä vaatisit kehuja kunhan vaan yleisesti sanoin että harvemmin ne pitkässä suhteessa kovin usein enää tuu. isompi paha on kyllä toi haukkuminen. ootko koskaan kertonut miehellesi kuinka paljon se sua on loukannut ja miten se vaikuttaa uhun vieläkin?

No ei nyt koko ajan, mutta kyllä nyt välillä voi ja kuuluu jotain kaunista toisesta sanoa. Etenkin jos on tehnyt tuollaisen muodonmuutoksen, niin luulisi että tumpeloinkin mies olisi jotain kohteliasata sanonut kehuakseen.

joo..siis tottakai..oon samaa mieltä. jokainen ihminen tykkää saada kehuja silloin tällöin. ne on vähän samoja asioita ku joillekin korut tai kukat. ilmankin pärjää mutta kiva niitä on joskus saada. harmi ettei miehet tajua kuinka paljon ne itsekin hyötyis siitä että aina silloin tällöin vaivautuisi.

jos itse olisin ap:n tilanteessa niin mulle silti olisi haukut isompi paha kuin kehujen puute. :( harmittaa ap:n puolesta.

Yhteistyössä