V
Vieras
Vieras
Ollaan kohta 7 v oltu, me ei olla edes suudeltu, voitteko kuvitella. Meillä on 12 v ikäeroo, minä olen 23 v, tämä on mun ensimmäinen mies. Voi olla se että se on haukkumalla saanu mun itsetunnon alas kun ei pussailla ym. Ois kiva sitäkin joskus tehä, miten kehtaa seuraavalle miehelle kertoa etten oo koskaan suudellu, ikääkin jo 23 v, hävettää jo valmiiks. Me ei olla koskaan käyty matkoilla, ei kun yks tallinnan laiva reissu. Ei tehdä mtn kivaa yhdessä.
Oon kysyny mieheltä että miks ei, ei sitä kuulemma kiinnosta, oon sanonu et erotaan, mut ei halua, kuulemma rakastaa mua, niimpä niin. Mä ainakin haluan miehen kenenkaa tehdäänkin välillä jotain kivaa, nyhvätään toisissamme kiinni. Mä rupeen oikeesti jo kaipaan läheisyyttä tosi paljon.
Oon kysyny mieheltä että miks ei, ei sitä kuulemma kiinnosta, oon sanonu et erotaan, mut ei halua, kuulemma rakastaa mua, niimpä niin. Mä ainakin haluan miehen kenenkaa tehdäänkin välillä jotain kivaa, nyhvätään toisissamme kiinni. Mä rupeen oikeesti jo kaipaan läheisyyttä tosi paljon.