Onko mun 9v liian "lapsellinen"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kovajänis

Aktiivinen jäsen
29.11.2006
9 532
3
36
Kun hyvänpäiväntuttu ihmetteli miten tokaluokkalainen haluaa vielä mennä katsomaan Alvin ja pikkuoravat-leffaa??
Ihan kuin olisi jotain vikaa siinä, hitsit, olisin itsekin voinut mennä muttei tuota 2v voi leffateatteriin viedä riekkumaan :/

Aika jännää miten tietyssä iässä jotkut asiat on lapsellisuutta ja häpeällistä, mutta tietyssä iässä sitten vanhempana sama asia on jo ihan tyylikästä :D

oonkohan minä sitten vieläkin lapsellinen??
kattelen joskus vieläkin lasten kanssa tai lähinnä tuon esikon kanssa lasten piirrettyjä..
amis aikaan kävin luokkakaverin kans kattomassa jonku piirretyn koulun jälkeen ja itekseen naurettiin kun oltiin ainoot "aikuiset" ilman lapsia siellä!!

Voi hyvänen aika, ei ole!!!
Meidän kohta 9v tyttö katselee pikku kakkosen, lasten leffat ja pikkuveljen kanssa jopa Jummi jammit yms. Ja nyt mulla tuolla tytön huoneessa kaksi kohta 9v (kummipoika, lasten serkku yökylässä ) jotka leikkivät yhdessä hepoilla ja pikku-eläimillä. Ja olen molemmista älyttömän ylpeä-> heillä ei kiire kasvaa liian nopeasti "lapsenkengistä" pois =)

Yleensä on hyvä mitä pidemmälle lapsuus jatkuu. Lapsi saa rauhassa olla lapsi, olla kiinnostunut lasten asioista ja kehittyä rauhassa. Aikuisten maailmassa ehtii olemaan olemaan sitten lopun ikäänsä. :)
Minä leikin vielä 12-13v. ihan täysilla ja minulla olikin hyvin onnellinen lapsuus. Myös nuoruuteni oli turvallinen, kun en ollut änkeämässä ison maailman asioihin liian aikaisin.
Olkaa ylpeitä lapsistanne, jotka leikkivät ja kannustakaa heitä olemaan lapsia mahdollisimman pitkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Marup:
Meidän kohta 9v tyttö katselee pikku kakkosen, lasten leffat ja pikkuveljen kanssa jopa Jummi jammit yms. Ja nyt mulla tuolla tytön huoneessa kaksi kohta 9v (kummipoika, lasten serkku yökylässä ) jotka leikkivät yhdessä hepoilla ja pikku-eläimillä. Ja olen molemmista älyttömän ylpeä-> heillä ei kiire kasvaa liian nopeasti "lapsenkengistä" pois =)

Juu, tätä mieltä oon itsekin. Tuntuu vaan että niin moni samanikäinen jo täysissä meikeissä kulkee horovaatteet päällä tuolla kaupungilla :whistle:
Tuntuu olevan suorastaan häpeällistä nykyään ekaluokan jälkeen olla aidosti lapsi enää :/

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:

Juu, tätä mieltä oon itsekin. Tuntuu vaan että niin moni samanikäinen jo täysissä meikeissä kulkee horovaatteet päällä tuolla kaupungilla :whistle:
Tuntuu olevan suorastaan häpeällistä nykyään ekaluokan jälkeen olla aidosti lapsi enää :/
Kauheeta,ihanko oikeesti niin nuoret

:( :( Mä sain ruveta meikkaamaan joskus viistoista vuotiaana.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja TitsuLiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:

Kauheeta,ihanko oikeesti niin nuoret

:( :( Mä sain ruveta meikkaamaan joskus viistoista vuotiaana.. :whistle:

Juu, kuule, tuossa tokaluokan luokkakuvassa moni tyttö jo meikissä on ja teinivaatteissa..

Alkuperäinen kirjoittaja ronttonen:
Mä oon sitten tosi lapsellinen :ashamed:
Mie haluan meillä katsoa nuo lasten ohjelmat, kun mulla on niissä omat suosikkini :xmas:

:D Mä taas odotan aina innolla noita uusimpia lasten leffoja, juuri käytiin tytön kanssa katsomassa Risto Räppääjä.

Yhteistyössä