Onko mulla vauvakuume?!

Mulla on kaksi lasta, mutta ikinä ei oo ollu vauvakuumetta. :attn:

Ja nyt sit, kun nuorempikin on jo kohta kolme ja mä ajattelin tehdä muutakin kun hoitaa lapsia, niin yht'äkkiä mielessä pyörii ajatus vauvasta. :headwall:

Siis vauvakuume! Ja kaikille just toitottanu, että lisää lapsia en tee ainakaan viiteen vuoteen jne. :kieh:

Mä nään uniakin vauvasta ja ukkokin vaikuttaa jotenkin haluttavammalta, kuin aikoihin. :ashamed:

Mies on puhunu kolmannesta jo pitkään :heart: , mutta jotenkin on sellainen olo että pitäis tehdä välillä muutakin kuin lapsia :whistle:

Kärsiikö kukaan muu moisesta vaivasta? Sanokaa ny jotain! =)
 
mä en kärsi mutta miksi sitä kolmatta ei tekisi nyt kun mieskin sitä tähtois. Eikä vasta 5 vuoden päästä jolloin tavallaan ihan uudestaan aloittaa rumpan alusta?? Itse oisin varmaan noin tehnyt jos oisi ollut mahdollisuus.
 
vieras
täällä yks kan joka vauvakuumeilee. 2 lasta, nuorin 4v. et varmaan ole mikään ikäloppu joten kerkeät varmaan kolmannenkin jälk tehdä muutakin. sehän on susta itsestä kiinni että mitä teet ja milloin eli ei kannata antaa ympäristön painostaa että välil pitäs jotain muutakin tehdä kuin lapsosia.
 
Vähän epäilyttää tuo vauvan teko kun raskaus aika ei oo ollu mulle mitään herkkua ja mun pitäis joskus koulustakin valmistua, jäis taas kesken. Töihinkin pitäis mennä, että miehen tarttis vuodesta toiseen koko perhettä yksin elättää. Järki syitä :headwall:
 
vauva kuume se on todellista myös näin "vanhemmalla " iällä täytin eilen 36v olen saanut 2 hienoa lasta joista nuorimmaimen vasta 9kk ja vauva kuume vallaton,onkohan muita yhtä samanlaisessa tilanteessesa olevia? :heart:
 
itse lukeudun näihin EN SYNNYTÄ KOSKAAN,ihmisiin, ja nyt haluaisin vaan vauvoja... :heart:
ekan synyttyä (07)ei ollu tälläostä tunnetta mut nyt kakkosen(o8)synnyttyä kuume on valtaisa, kaikesta halusta tulla vielä
äidiksi tekee mahdottomaksi mieheni ,hän on 11 v vanhempi ja mielestään jo '
lapsensa tehnyt,kuinkahn pääsen tästä ylitse?
 

Yhteistyössä