Onko mulla syytä olla loukkaantunut? (seksistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulla on ilmeisesti joku hormonaalinen vaihe menossa, kun seksiä tekee mieli KOKO AJAN. Harrastimme seksiä tuossa kuuden maissa, nyt mulla tekisi aivan älyttömästi mieli, mutta mieheni ilmoitti, että on päivällä jo kerran masturboinut, eikä sanojensa mukaan kykene kolmanteen orgasmiin tämän päivän aikana.

Ottaa päähän! Mulla on ihan järjetön puute, ja mies ei muka kykene. Eikö jokaisen terveen miehen pitäisi kyetä kolmeen orgasmiin per päivä?!

Miksi seksin pitää päätyä miehen osalta välttämättä orgasmiin? Meinaan että ei kaikki naisetkaan saa aina, osa ei ikinä.

Mutta... :D kyllä mä toisaalta myös ihan ymmärrän sun miestäs :saint:

Itse olisin kyllä varmaan loukkaantunut myös,mutta toisaalta ymmärrän myös miestäs..:D Hankala tilanne,mies vois kyllä sua jelppiä jos ei sitten ite haluu alkaa sohimaan..:P
Ite ainakin odotan että joskus jos tulee tilanne että mieheni haluaa ja itse en syystä tai toisesta,niin jos mä joustan sillon että myös joskus jos tilanne on toisinpäin että saisin itse myös auttavan käden käyttööni... :D

Toisaalta,mikä estää sinua pitämästä hauskaa yksinään?;) Eiköhän miehesikin innostu jos alkaa asiaa pidemmän päälle miettimään.. :saint:

Mulla ollut sama ongelma jo jonkin aikaa. Jätin e-pillerit yli vuosi sitten pois, käytössä nyt kortsut. Söin pillereitä (muutamaakin eri merkkiä ) useita vuosia, olisin silloin voinut elää täysin ilman seksiä, mieli ei tehnyt oikeastaan koskaan. Miehen mieliksi suotuin n kerran viikossa. Nyt pillereiden poisjätön jälkeen panettaa jatkuvasti, vain kuukautisten aikaan panetus helpottaa (tosin silloinkin sytyn, jos mies haluaa ). Miehelle sen sijaan se kerran viikossa taisi olla ihan hyvä tahti, tai ainakin nykyinen on kuulemma liikaa :ashamed: Tilasin seksiputiikistakin vähän rekvisiittaa, että saataisiin vähän eloa hommaan, mutta liian vähän saan edelleen :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja millanen:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Yhtä hyvin vois väittää, että kyllä jokaisen terveen naisen pitäis kyetä kolmeen orgasmiin per päivä.

Miks ei kykenis? aamulla,päivällä ja illalla jos vaan olis aikaa?:D

No kykenis juu, mutta oon kuullu juttuja että jotkut naiset ei saa ikinä milloinkaan orkkua :(

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Ei ole syytä olla loukkaantunut.

Jokaisella, sukupuolesta riippumatta, on oikeus kieltäytyä kun ei tee mieli, ilman, että toinen loukkaantuu.

Amen!

Jopa riippumatta aiempien panojen määrästä. Käännä tilanne toisin pin, oisko mielestäs miehesi oikeutettu loukkaantumaan jos sinä syyst tai toisesta et nyt juuri halua.