Onko mulla oikeutta pyytää mieheltä ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
että se hoitais muksuu, että pääsisin itse kaupungille käymään ja lenkille ? Olen kotiäitinä ja mies nyt tänään kotona, kun on kipeä .Miehellä on kuumetta ja siitepölyallergiaa ja kylmänväristyksiä. On maannut tuolla sängyssä kokoaamun.
Meillä on yksi lapsi, 6kk , mutta tuntuu, että mies ei jaksa mitään hoitaa. Mutta täytyyhän munkin jaksaa silloin kun olen kipeä. Niin en tajua, miten toi mies ei muka kykene mihinkään. Valittaa vaan kokajan kun on hereillä ( onneks nukkuu nyt ) kun on niin paha olo ja voivoi ja ai ai.
Olis kerrankin elämässä ollut kiva päästä jonnekkin - edes sinne lenkille- ilman muksua ja kärryjä.

Jotkuu vaan on semmosia (yleensä miehet), että ne on ihan kanttuvei, vaiks on vaan tavallinen flunssa. Järjestä itsellesi omaa aikaa joksikin muuksi päiväksi ja sovi siitä etukäteen miehen kanssa?

Moi, itse jätän ihan kylmänviileästi vauvan nukkumaan miehen kainaloon silloin kun se nukkuu "ne pidemmät unet". Isommille lapsille laitan videot pyörimään ja lenkkeilen sitten puolisen tuntia, tekee tosi hyvää! Reippaasti vain!

Ei mun mies antas hoitaa muksuu miun kotona jos olisin kuumeessa hää olis poissa töistä..... eikä tulis itelle mieleenkään et antaa lasta hälle hoidettavaksi sen ajaksi kun lähtisin omille asioille... mä voin tehä ne sitten kun uko tulee töistä... MUTTA kukin tyylillään...

Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
Ei mun mies antas hoitaa muksuu miun kotona jos olisin kuumeessa hää olis poissa töistä..... eikä tulis itelle mieleenkään et antaa lasta hälle hoidettavaksi sen ajaksi kun lähtisin omille asioille... mä voin tehä ne sitten kun uko tulee töistä... MUTTA kukin tyylillään...

miten mun mies vois olla pois töistä, koska mulla ois flunssa ? ei se mitään lomaa saa siihen tai saikkua.. mies tekee töitä meillä todella pitkää päivää ,joten emmä mihinkään pääse viikolla oikeastaan ilman lasta.

Yhteistyössä