Onko mulla oikeus suuttua? Ja mikä neuvoksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jumissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Jossu ja siiri, jos ei ole muuta asiaa ku lahdata mut tässä nyt niin onko pakko kommentoida enää mitään?

Ei me sinua olla ladattu vaan ukkoas. :)
Minun mies on myös yksityisyrittäjä ja tekee tosi paljon töitä ja pitkiä päiviä et tiedän mitä on lasten kans olla.
Mä ehdotinkin jo tuolla et soita päiväkotiin voiko sinne ottaa joku päivä?

Ja se on sulta pois jos mun ukko tekee väliaikasesti pimeitä töitä?

Ei ole päivkodilla antaa hätävara paikkoja.

No, sorit vaan ap:lle etten puutu siihen oikeaan ongelmaan hänen mielestä, mutta kai sinä nyt sen verran ymmärrät että nuo pimeät hommat on aina pois minulta, sinulta ja valtiolta?

Alkuperäinen kirjoittaja tiedoksi vain:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
kyllä se on niin että monet ovat vaan "kateellisia" jos joku tekee pimeetä työtä koska siitä tienaa niin paljon paremmin!
Jokainen päättäkööt itse ja on jokaisen oma asia kuinka työnsä hoitaa...on paljon esim.rakennusfirmoja joilla ei ole tarjota ns.kunnollista työtä,mutta pimeenä tarjoovat koska ne on hyvin vaihtelevia ja kannattavimpia yritykselle..

!!!! peesi!!!!
Voi kuulkaa,tiedättekö mammat paljonko yksityis yrittäjät vetävät itse välistä!

Yrittäjän vaimona voin sanoa, että ei ne kuulkaa ihan hirveästi mitään vedä. Tai ei ainakaan minun mies vedä. Pyörittää toiminimeä yksinään ja ei siinä jää mitään välistä vedettävää, kun alv ja ennakkoverot mätkähtelee luukusta tasaiseen tahtiin. Ainoastaan niin voi "vetää", että ostaa firmalle jotain mutta ottaa sen omaan käyttöön mutta pakkohan ne tuotteet silti on maksaa, vaikka niistä saa alv-vähennyksen.

:laugh: Niinpä. Kyllä yrittäjät, jotka mä tiedän vetävät loistavasti välistä..

Alkuperäinen kirjoittaja jossu:
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Alkuperäinen kirjoittaja jossu:
Ei nosteta soskusta rahaa eikä mies saa työttömyysrahaakaan. Helpottiko teitä tää tieto?!

Menee taas just siihen että voi vaan avata sateenvarjon.

jos mainostaa piemästi tehtävää töitä ja puhuu hyväksyen ko. hommasta, on aivan oikeutettua ja oikein, että rehellset palstalaiset nousevat takajaloilleen! kai pankista voi saada lyhennysvapaata työttömyyden aikana?

Uskallampa vaan väittää ettei tämä palsta ole nähnytkään siinä määrin rehellisiä palstalaisia kuin mitä juuri niitä tuilla eläviä!

kelan tuet on tarkoitettu niitä tarvitseville, ja niitä saa käyttää, jos on niihin oikeutettu. työkykyiset ihmiset on tarkoitettu töihin, saamaan palkkaa ja maksamaan veroja. näin tämä yhteiskunta toimii, tai pitäisi toimia.

Nimenomaan pitäisi.. Moni täällä antaa kuvan unelma malli perheestä, vaikka todellisuus on toista. Mut jotenkinhan ne kulissit talouden suhteen on pidettävä yllä..

Yhteistyössä