Onko mulla oikeus ärtyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Okei... Mä en vaan tykkää Turun lastenvalvojista... Paimiossa ja Naantalissa oli kivoja... :snotty:

Niiden ei ole tarkoitus olla kivoja, vaan hoitaa hommansa siten, että mm. ne elarit tulee maksettua ja lapsen etu toteutuu.

No mut viimeks lastenvalvoja käyttäyty mua kohtaan niin veemäisesti et huh huh :ashamed: Et ihan ku se olis mun vika et jouduttiin käymään siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mut jos mä varaan ajan sinne ja exä ilmoittaa ettei tule? Pyydänkö mä sitten siltä vaikka palkka kuitit muutamalta kuukaudelta ja meen niitten kanssa sinne? Entä jollei se suostu antamaan niitä? :/

Mun käsittääkseni haastemies astuu silloin kuvioihin. Näin ainakin ystävällä oli. Sossun täti oli hymyillen sanonut että "No, meillä on keinomme" kun kaverin ex oli kieltäytynyt saapumasta paikalle. Muutaman viikon päästä heillä oli elatussopimus joka on päivätty siihen saakka kun lapsi 18 v täyttää :D

Meillä on käräjäoikeuden päätös, jonka ex on heti alkuun jättänyt noudattamatta niin elareiden kuin tapaamistenkin osalta. Mullehan mitään ei ilmoitettu, kun muutenkin kaikki kommunikointi tapahtunut asianajajan välityksellä - turhaan ajoin exän vanhempien luo jotka eivät hekään vaivautuneet sanomaan ettei poju tule. Meikä on vissiin ilmainen kotiinkuljetuspalvelu :|

Ja Essie; kuten sua on tässä neuvottukin, pistä kova kovaa vastaan. Älä anna periksi äläkä taivu uhkailun alla.

Ärsyttää vielä sekin et suurimman osan ajasta likka ei ole isällään vaan isän vanhemmilla :/ Ja olis tässä vaikka mitä mun tekis mieli kirota mutten viitti täällä julkisesti kertoa :snotty:

Ärsyttää vielä sekin et suurimman osan ajasta likka ei ole isällään vaan isän vanhemmilla :/ Ja olis tässä vaikka mitä mun tekis mieli kirota mutten viitti täällä julkisesti kertoa :snotty:

No hitto, meilläkin tapaamispaikkana isovanhempien koti...mäkin laitan sulle privaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
No kun meillä ei oo periaatteessa voimassa olevaa sopimusta tällä hetkellä :snotty: Ollaan vaan sovittu et hän maksaa 100 ? joka kuun 15 päivä... Nyt ilmoitti ettei voi tässä kuussa maksaa et meni kaikki viime ryyppyreissulla...

:headwall: Anteeksi nyt nainen, miksi teillä ei ole sopimusta? Etenkin kun isä vaikuttaa rentulta.

Siks kun hän ei suostu sitä minimiä maksamaan enkä halua suututtaa sitä :snotty: Mä en jaksa enää vääntää kättä sen kanssa...

No helvata, just ton takia menet ja teette sopimuksen vaikka väkisin!!!!!! Muuten on ihan turha valittaa mistään.

Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:

No hitto, meilläkin tapaamispaikkana isovanhempien koti...mäkin laitan sulle privaa :D

Hmm, en mä sanokaan mitään :D Jos sä laitat mulle privaa niin sit kerron :D

Yhteistyössä